p

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

H Jennifer Aniston πουλάει "χρυσά" την έπαυλή της

Απλοποίηση τώρα! Με αυτό το slogan να χορεύει στο μυαλό της, η Jennifer Aniston αποφάσισε εν μια νυκτί να φέρει στην ζωή της τα πάνω κάτω, αλλά κυρίως να την κάνει πιο απλή.


Πρόσφατα η Jen αποκάλυψε στο περιοδικό People πως πήρε την τελική και μεγάλη απόφαση να αφήσει πίσω της το σπίτι των ονείρων της: «Το καλοκαίρι ξύπνησα μέσα στην νύχτα, ενώ ήμουν στο Λονδίνο και δεν μπορούσα να ξανακοιμηθώ, ήξερα πως έπρεπε να απλοποιήσω την ζωή μου. Μαζί με αυτό ήρθε και η σκέψη «πρέπει να πουλήσω το σπίτι στο Μπέβερλι Χιλς. Και ήμουν κάπως έτσι “Περίμενε μόλις το έχτισα, είναι σαν να είναι η καρδιά μου, το project μου, η αγάπη μου,” όμως ήξερα ότι ήταν πολύ για εμένα. Δεν είμαι αυτό το πρόσωπο.»

Με αυτές τις σκέψεις λοιπόν, η αγαπημένη μας Rachel αφήνει πίσω την «μεγάλη», χλιδάτη ζωή παραδίδοντας το 10 στρέμματα έκτασης σπίτι της στην Καλιφόρνια στα χέρια του μεσίτη. Μετά από 5 χρόνια διαμονής εκεί, το σπίτι που αγόρασε για 13.5 εκ. $ πλέον πωλείται 42εκ.$ και αναμένει τον νέο και προφανώς διάσημο ιδιοκτήτη του, να απολαύσει την μοναδική θέα προς την πόλη του L.A από το μπαλκόνι.


Η ίδια πάντως έχει ήδη πακετάρει τις βαλίτσες της για Νέα Υόρκη, έτοιμη να μείνει σε ένα από τα δύο διαμερίσματα που ήδη έχει αγοράσει στο Big Apple. Αυτό θα πει απλή ζωή!


πηγή: stylista.gr