Tο 1959 η Mabel Chinnery επισκέφθηκε τον τάφο της μητέρας της. Είχε φέρει και την φωτογραφική της μηχανή για να τραβήξει μερικές φωτογραφίες του τάφου.
Μετά από μερικές φωτογραφίσεις του χώρου αλλά και της ταφόπετρας, πήρε μια τελευταία φωτογραφία του συζύγου της ο οποίος περίμενε μόνος στο αυτοκίνητο.
Μετά την εμφάνιση του film, η Mabel και ο σύζυγός της είδαν έκπληκτοι μια φιγούρα που φορούσε γυαλιά να κάθεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου. Η Mabel αναγνώρισε αμέσως την μητέρας της, την γυναίκα της οποίας τον τάφο είχαν επισκεφτεί εκείνη την ημέρα.
Ένας εμπειρογνώμονας που εξέτασε το φωτογραφικό υλικό απεφάνθη ότι η εικόνα της γυναίκας στο πίσω κάθισμα δεν επρόκειτο για αντανάκλαση αλλά ούτε και για «διπλή έκθεση» του φιλμ.
"Στοιχηματίζω την φήμη μου ότι η φωτογραφία είναι γνήσια» είπε.
Μετά από μερικές φωτογραφίσεις του χώρου αλλά και της ταφόπετρας, πήρε μια τελευταία φωτογραφία του συζύγου της ο οποίος περίμενε μόνος στο αυτοκίνητο.
Μετά την εμφάνιση του film, η Mabel και ο σύζυγός της είδαν έκπληκτοι μια φιγούρα που φορούσε γυαλιά να κάθεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου. Η Mabel αναγνώρισε αμέσως την μητέρας της, την γυναίκα της οποίας τον τάφο είχαν επισκεφτεί εκείνη την ημέρα.
Ένας εμπειρογνώμονας που εξέτασε το φωτογραφικό υλικό απεφάνθη ότι η εικόνα της γυναίκας στο πίσω κάθισμα δεν επρόκειτο για αντανάκλαση αλλά ούτε και για «διπλή έκθεση» του φιλμ.
"Στοιχηματίζω την φήμη μου ότι η φωτογραφία είναι γνήσια» είπε.