Τις ζωές πολλών ασθενών έσωσε το Twitter στην Ιαπωνία, μετά τον φονικό σεισμό. Γιατροί καθοδηγούσαν τους ασθενείς για τα σημεία όπου μπορούσαν να προμηθεύονται φάρμακα...
Στον απόηχο του φονικού σεισμού και του τσουνάμι που έπληξαν της Ιαπωνία τον περασμένο Μάρτιο, γιατροί χρησιμοποίησαν το Twitter για να επικοινωνήσουν με ασθενείς με χρόνια νοσήματα.
Μέσω της ιστοσελίδας τους ενημέρωναν για το πού θα μπορούσαν να υποβληθούν σε επείγουσα θεραπεία καθώς τα τηλεφωνικά δίκτυα είχαν καταρρεύσει.
Σε επιστολή τους οι γιατροί Γιουϊτσι Ταμούρα και Κεϊτσι Φουκούντα αναφέρουν ότι έστειλαν μηνύματα στο Twitter σε 60 ασθενείς τους οποίους πληροφορούσαν από πού θα προμηθεύονταν καθημερινά το απαραίτητο φάρμακο για να αποφύγουν την καρδιακή ανεπάρκεια όταν αντελήφθησαν ότι οι τηλεφωνικές γραμμές δεν λειτουργούσαν.
Πρόκειται για μία χρόνια πάθηση που προκαλεί στους ασθενείς πνευμονική υπέρταση, μια σπάνια πνευμονική διαταραχή, και χρειάζονταν καθημερινή λήψη ενός φαρμάκου που χορηγείται με καθετήρα σε φλέβα στο λαιμό και προλαμβάνει τους θρόμβους και την καρδιακή ανεπάρκεια.
"Ήρθαμε σε επαφή με 60 ασθενείς κι εκείνοι, μέσω Twitter, ειδοποίησαν πάνω από 100. Κάποιοι δεν μπορούσαν να μεταβούν σε νοσοκομείο γιατί κατοικούσαν σε πληγείσες περιοχές κι έτσι τους παρασχέθηκαν τα φάρμακα με αυτοκίνητο και σε μία περίπτωση με ελικόπτερο" αναφέρουν οι γιατροί.
Τα γραπτά μηνύματα (SMS) και τώρα και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο ανά τον κόσμο για να υπενθυμίζουν στους ασθενείς τα ραντεβού τους με τον γιατρό και τις ώρες που πρέπει να πάρουν τα φάρμακά τους.
Στον απόηχο του φονικού σεισμού και του τσουνάμι που έπληξαν της Ιαπωνία τον περασμένο Μάρτιο, γιατροί χρησιμοποίησαν το Twitter για να επικοινωνήσουν με ασθενείς με χρόνια νοσήματα.
Μέσω της ιστοσελίδας τους ενημέρωναν για το πού θα μπορούσαν να υποβληθούν σε επείγουσα θεραπεία καθώς τα τηλεφωνικά δίκτυα είχαν καταρρεύσει.
Σε επιστολή τους οι γιατροί Γιουϊτσι Ταμούρα και Κεϊτσι Φουκούντα αναφέρουν ότι έστειλαν μηνύματα στο Twitter σε 60 ασθενείς τους οποίους πληροφορούσαν από πού θα προμηθεύονταν καθημερινά το απαραίτητο φάρμακο για να αποφύγουν την καρδιακή ανεπάρκεια όταν αντελήφθησαν ότι οι τηλεφωνικές γραμμές δεν λειτουργούσαν.
Πρόκειται για μία χρόνια πάθηση που προκαλεί στους ασθενείς πνευμονική υπέρταση, μια σπάνια πνευμονική διαταραχή, και χρειάζονταν καθημερινή λήψη ενός φαρμάκου που χορηγείται με καθετήρα σε φλέβα στο λαιμό και προλαμβάνει τους θρόμβους και την καρδιακή ανεπάρκεια.
"Ήρθαμε σε επαφή με 60 ασθενείς κι εκείνοι, μέσω Twitter, ειδοποίησαν πάνω από 100. Κάποιοι δεν μπορούσαν να μεταβούν σε νοσοκομείο γιατί κατοικούσαν σε πληγείσες περιοχές κι έτσι τους παρασχέθηκαν τα φάρμακα με αυτοκίνητο και σε μία περίπτωση με ελικόπτερο" αναφέρουν οι γιατροί.
Τα γραπτά μηνύματα (SMS) και τώρα και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο ανά τον κόσμο για να υπενθυμίζουν στους ασθενείς τα ραντεβού τους με τον γιατρό και τις ώρες που πρέπει να πάρουν τα φάρμακά τους.