Όσοι τυχεροί ζήσουν έως το 2050 θα μπορέσουν να κάνουν την απόσταση Παρίσι- Τόκυο σε μόλις δυόμιση ώρες! Πώς; Μα με ένα επαναστατικό επιβατικό αεροπλάνο, που θα είναι πυραυλοκίνητο και....
υπερηχητικό!
Τα σχέδια κατασκευής του αποκάλυψε η ευρωπαϊκή αεροδιαστημική βιομηχανία EADS, η οποία κατασκευάζει τα αεροσκάφη Airbus. Το σκάφος, με την κωδική ονομασία Zehst, το οποίο θα έχει σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων ρύπων, σχεδιάζεται να είναι έτοιμο το 2050, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο θα αποτελεί μια μετεξέλιξη του ιστορικού «Κονκόρντ», αν και θα πετάει δύο φορές πιο γρήγορα και δύο φορές πιο ψηλά από το τελευταίο.
Τα σχέδια για το «αεροπλάνο του μέλλοντος», ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο της διεθνούς αεροπορικής έκθεσης του Παρισιού. Το αεροσκάφος, που θα μεταφέρει 50 έως 100 επιβάτες, θα απογειώνεται με αθόρυβες συμβατικές τουρμπο-μηχανές, οι οποίες θα λειτουργούν με βιοκαύσιμα, ενώ στη συνέχεια θα θέτει σε λειτουργία τους υβριδικούς πυραυλοκινητήρες του, οι οποίοι θα δουλεύουν με μίγμα υγρού υδρογόνου και οξυγόνου, αφήνοντας πίσω τους μόνο νερό ως υπόλειμμα της καύσης.
Το αεροπλάνο θα πετάει με ταχύτητα 4.800 χλμ. την ώρα σε υψόμετρο 32 χιλιομέτρων, στη στρατόσφαιρα, έναντι περίπου 10 χλμ. των σημερινών επιβατικών αεροσκαφών.
Όταν χάνει ύψος ετοιμαζόμενο για προσγείωση, ο πιλότος θα σβήνει τις πυραυλικές μηχανές και το σκάφος θα κινείται σαν ανεμοπλάνο, ενώ θα ανάβει τις συμβατικές μηχανές λίγο πριν φτάσει στο έδαφος.
υπερηχητικό!
Τα σχέδια κατασκευής του αποκάλυψε η ευρωπαϊκή αεροδιαστημική βιομηχανία EADS, η οποία κατασκευάζει τα αεροσκάφη Airbus. Το σκάφος, με την κωδική ονομασία Zehst, το οποίο θα έχει σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων ρύπων, σχεδιάζεται να είναι έτοιμο το 2050, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο θα αποτελεί μια μετεξέλιξη του ιστορικού «Κονκόρντ», αν και θα πετάει δύο φορές πιο γρήγορα και δύο φορές πιο ψηλά από το τελευταίο.
Τα σχέδια για το «αεροπλάνο του μέλλοντος», ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο της διεθνούς αεροπορικής έκθεσης του Παρισιού. Το αεροσκάφος, που θα μεταφέρει 50 έως 100 επιβάτες, θα απογειώνεται με αθόρυβες συμβατικές τουρμπο-μηχανές, οι οποίες θα λειτουργούν με βιοκαύσιμα, ενώ στη συνέχεια θα θέτει σε λειτουργία τους υβριδικούς πυραυλοκινητήρες του, οι οποίοι θα δουλεύουν με μίγμα υγρού υδρογόνου και οξυγόνου, αφήνοντας πίσω τους μόνο νερό ως υπόλειμμα της καύσης.
Το αεροπλάνο θα πετάει με ταχύτητα 4.800 χλμ. την ώρα σε υψόμετρο 32 χιλιομέτρων, στη στρατόσφαιρα, έναντι περίπου 10 χλμ. των σημερινών επιβατικών αεροσκαφών.
Όταν χάνει ύψος ετοιμαζόμενο για προσγείωση, ο πιλότος θα σβήνει τις πυραυλικές μηχανές και το σκάφος θα κινείται σαν ανεμοπλάνο, ενώ θα ανάβει τις συμβατικές μηχανές λίγο πριν φτάσει στο έδαφος.