p

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

«Παραλύει» η χώρα για 48 ώρες

Παραλύουν σήμερα και αύριο ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, λόγω της 48ωρης γενικής απεργίας της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, εν όψει της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος.



Οι δύο κορυφαίες συνδικαλιστικές οργανώσεις διοργανώνουν συλλαλητήρια σήμερα στις 11 το πρωί στο Πεδίον του Άρεως, ενώ τα συνδικάτα καλούν τους εργαζόμενους σε διαμαρτυρία το πρωί της Τετάρτης στο Σύνταγμα και την ίδια μέρα διοργανώνουν συγκέντρωση στις 7 το απόγευμα στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Τρεις συγκεντρώσεις διοργανώνει το ΠΑΜΕ, στις 10 το πρωί στην Ομόνοια και στις 7 το απόγευμα στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, ενώ την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στις 10 το πρωί στην Ομόνοια.

Το στοίχημα για τους συνδικαλιστές είναι διπλό: πέραν της συμμετοχής των εργαζομένων στην απεργία, να εξασφαλιστεί η μαζικότητα στα αλλεπάλληλα συλλαλητήρια και τις πορείες διαμαρτυρίας που έχουν προγραμματίσει καθ’ όλη την διάρκεια της διήμερης κινητοποίησης.

Κυκλοφοριακό κομφούζιο

Κανονικά θα κινηθεί το Μετρό την Τρίτη και την Τετάρτη, μετά την απόφαση των ηλεκτροδηγών για αναστολή των απεργιακών στις κινητοποιήσεων. Δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο, λόγω στις απεργίας του ΟΣΕ.

Στην 48ωρη απεργία συμμετέχουν τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

Συγκεκριμένα:

• στη 48ωρη κινητοποίηση συμμετέχουν και οι ηλεκτροδηγοί του ΗΣΑΠ με αποτέλεσμα να μην κινηθούν οι συρμοί την Τρίτη και την Τετάρτη.

• οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία στις ΕΘΕΛ αποφάσισαν να συμμετέχουν στην 48ωρη απεργία κι έτσι τα λεωφορεία θα παραμείνουν ακινητοποιημένα και την Τρίτη και την Τετάρτη. Εξαιρούνται οι ειδικές λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν στις αθλητές των Special Olympics.

• οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ αποφάσισαν να συμμετέχουν στην 48ωρη απεργία κι έτσι τα τρόλει δεν θα κινηθούν ούτε την Τρίτη, ούτε την Τετάρτη.

• στην 48ωρη απεργία συμμετέχει και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, με αποτέλεσμα να παραμείνουν ακινητοποιημένα τα τρένα του ΟΣΕ, καθώς και ο Προαστιακός τόσο την Τρίτη, όσο και την Τετάρτη.

• Στον τομέα των αεροπορικών συγκοινωνιών, αναμένονται προβλήματα στην ομαλή εκτέλεση των πτήσεων.

Αναλυτικότερα:

-Το Διοικητικό Συμβούλιο στις Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας αποφάσισε να συμμετάσχει στην κινητοποίηση με δύο τετράωρες στάσεις εργασίας και στις δύο μέρες, Τρίτη και Τετάρτη, από στις 8 το πρωί έως στις 12 το μεσημέρι και από στις 6 το απόγευμα έως στις 10 το βράδυ. Αυτό σημαίνει ότι δεκάδες πτήσεις που ήταν προγραμματισμένες για στις συγκεκριμένες ώρες είτε θα ματαιωθούν είτε θα αλλάξουν ώρα αναχώρησης, καθώς στην ουσία κλείνει ο ελληνικός εναέριος χώρος.

-Με στάσεις εργασίας, θα συμμετάσχουν στην απεργία και τα μέλη στις Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), καθώς ανακοίνωσαν ότι και στις δύο ημέρες, θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας από στις 7 το πρωί έως στις 12 το μεσημέρι και από στις 6 το απόγευμα έως στις 10 το βράδυ.

• Προβλήματα αναμένεται να παρουσιασθούν και στα δρομολόγια στις ακτοπλοΐας. Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία δεν αποφάσισε συμμετοχή στη 48ωρη απεργία στις ΓΣΕΕ, ωστόσο στις πρωτοβάθμιες ναυτεργατικές οργανώσεις δηλώνουν ότι θα απεργήσουν. Ειδικότερα, 48ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν οι ΠΕΜΕΝ – Στεφενσoν (μηχανικοί) και ΠΕΗΗΕΝ (ηλεκτρολόγοι – ηλεκτρονικοί των πλοίων). Στις, 24ωρη απεργία για στις 29 Ιουνίου αποφάσισε η ΠΕΝΕΝ (ναυτικοί).

• Το «απεργιακό παρών» θα δώσουν στη 48ωρη απεργία, το προσωπικό των ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΛΤΑ) και των λιμένων στις χώρας, οι αυτοαπασχολούμενοι (μηχανικοί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι), το προσωπικό των δημοσίων νοσοκομείων και του ΕΚΑΒ, αλλά και οι ιδιώτες γιατροί, καθώς και οι δικαστικοί υπάλληλοι. 24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν αύριο και οι φαρμακοποιοί.

• Aπεργούν οι εργαζόμενοι στα υπουργεία, στις εφορίες, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα ασφαλιστικά ταμεία και στις πολεοδομίες. Στην κινητοποίηση θα συμμετάσχει το προσωπικό -κυρίως- κρατικού ενδιαφέροντος τραπεζών, ενώ οι εργαζόμενοι στα μέσα ενημέρωσης θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από στις 11 το πρωί έως στις 3 το μεσημέρι, σήμερα και αύριο.

• Τετράωρες στάσεις εργασίας, από τις 11 το πρωί έως τις 3 το απόγευμα, θα πραγματοποιήσουν και οι εργαζόμενοι στα μέσα ενημέρωσης στις 28 και 29 Ιουνίου.

Απεργιακή... ίωση

Στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας μπαίνει ο ευαίσθητος χώρος στις υγείας. Νοσοκομειακοί γιατροί, νοσηλευτές, οδοντίατροι και φαρμακοποιοί, παίρνουν μέρος στην 48ωρη, ζητώντας να μην ψηφιστεί το μεσοπρόθεσμο. Αναλυτικότερα, σήμερα και αύριο στα Δημόσια νοσοκομεία και στα πολυϊατρεία του ΙΚΑ θα εξυπηρετούνται μόνο τα επείγοντα και έκτακτα περιστατικά από το προσωπικό ασφαλείας

Παράλληλα, η Ομοσπονδία εργαζομένων στο ΕΣΥ (ΠΟΕΔΗΝ) ανακοίνωσε ότι με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν, τα Κέντρα Υγείας, το ΕΚΑΒ, τα Θεραπευτήρια Χρονίων Παθήσεων και οι υπηρεσίες Πρόνοιας.

Εξάλλου, ο Ιατρικός Σύλλογος στις Αθήνας (ΙΣΑ) καλεί τα μέλη του σε αποχή από τα καθήκοντά και μαζική συμμετοχή στην απεργιακή κινητοποίηση.

Στην απεργία συμμετέχει και η Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία , αντιδρώντας -μεταξύ άλλων- στην απουσία στις οδοντιατρικής στο σχεδιασμό που αφορά την Πρωτοβάθμια Οδοντιατρική περίθαλψη.

Κλειστά τα φαρμακεία

Κλειστά θα παραμείνουν τα φαρμακεία όλης της χώρας την Τετάρτη 29 Ιουνίου, (08.30-14.30) ημέρα της γενικής απεργίας, κατά της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, που προωθεί η κυβέρνηση.

Την απόφαση έλαβε το Δ.Σ. του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου.

Οι ασφαλισμένοι μπορούν να εξυπηρετηθούν τις απογευματινές ώρες από τα εφημερεύοντα και από τα διανυκτερεύοντα φαρμακεία.

Να μην κατεβάζουν σκουπίδια

Έκκληση απηύθυνε ο δήμος Αθηναίων ώστε οι δημότες να μη βγάζουν στο δρόμο απορρίμματα για στις επόμενες δύο ημέρες, αφού οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση συμμετέχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις και επομένως δεν θα γίνεται αποκομιδή των σκουπιδιών. Για οποιαδήποτε πρόβλημα, οι πολίτες μπορούν να καλούν τον τετραψήφιο αριθμό επικοινωνίας 1960, ο οποίος λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

real.gr