Η βασική αλλαγή στο Facebook έχει να κάνει με την κύλιση (scroll) της σελίδας.
Ενώ μέχρι σήμερα το scroll down πιάνει ολόκληρη τη σελίδα, στο νέο design θα κινείται μόνο το news feed και οι δύο πλαϊνές μπάρες θα μένουν "καρφωμένες" στη θέση τους. Έτσι, όσο κάτω κι αν σκρολάρει ο χρήστης, θα βλέπει πάντα τις συντομεύσεις για τα μηνύματά του, το προφίλ του κλπ.Πέρα από την αδιαμφισβήτητη ευκολία για το χρήστη, η αλλαγή αυτή αναμένεται να ανεβάσει τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook. Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη δεξιά μπάρα, με το νέο καθεστώς θα μένουν ορατές για πολύ περισσότερο χρόνο.Δεν είναι ακόμη σαφές πότε ακριβώς θα διατεθεί στο κοινό αυτή η αλλαγή, ενώ δε γνωρίζουμε αν θα υπάρξουν και άλλες τροποποιήσεις.
Ενώ μέχρι σήμερα το scroll down πιάνει ολόκληρη τη σελίδα, στο νέο design θα κινείται μόνο το news feed και οι δύο πλαϊνές μπάρες θα μένουν "καρφωμένες" στη θέση τους. Έτσι, όσο κάτω κι αν σκρολάρει ο χρήστης, θα βλέπει πάντα τις συντομεύσεις για τα μηνύματά του, το προφίλ του κλπ.Πέρα από την αδιαμφισβήτητη ευκολία για το χρήστη, η αλλαγή αυτή αναμένεται να ανεβάσει τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook. Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη δεξιά μπάρα, με το νέο καθεστώς θα μένουν ορατές για πολύ περισσότερο χρόνο.Δεν είναι ακόμη σαφές πότε ακριβώς θα διατεθεί στο κοινό αυτή η αλλαγή, ενώ δε γνωρίζουμε αν θα υπάρξουν και άλλες τροποποιήσεις.