Από το ερχόμενο Φθινόπωρο, οι πελάτες του πολυκαταστήματος Macy’ s θα μπορούν να γνωρίζουν ακόμα καλύτερα τον Material World του label της Madonna.
Η superstar μαζί με τους δύο συνέταιρούς της, την εταιρεία Iconix Brand Group Inc και τα Macy’s, ενισχύουν το label με νέες κατηγορίες όπως τα beauty products, εσώρουχα, πιτζάμες αλλά και περισσότερα jeans, outerwear και party dresses.
Τα πρώτα προϊόντα που θα κυκλοφορήσουν από τις 15 Αυγούστου είναι τα καλλυντικά, με μία σειρά από βερνίκια, lip gloss, σπρέι σώματος και λοσιόν, ενώ στις 15 Σεπτεμβρίου στα ράφια των Macy’s την σειρά θα συμπληρώσουν τα σετ με σκιές ματιών. Εσώρουχα και πιτζάμες πωλούνται στο κατάστημα ήδη από αυτή την εβδομάδα, ενώ οι εμπλουτισμένες σειρές jeans θα κυκλοφορήσουν επίσης 15 Αυγούστου, τα party dresses στις 15 Σεπτεμβρίου και τα outerwear σις 15 Οκτωβρίου.
«Ήταν πολύ διασκεδαστικό να διαλέγω τα αγαπημένα μου αρώματα για τα body products και τα lip gloss», είπε η Λούρδη, η οποία λειτουργεί και ως δημόσιο πρόσωπο του brand και επιβλέπει την δημιουργική διεύθυνση και τον σχεδιασμό των προϊόντων του.
Τα beauty products θα κοστίζουν από 7 έως 12 δολάρια. Αφρόλουτρα, λοσιόν σώματος και κολόνιες θα κυκλοφορούν σε έξι διαφορετικά αρώματα, τα βερνίκια σε δέκα διαφορετικά χρώματα και τα lip gloss σε δώδεκα. Οι παλέτες με τις σκιές ματιών θα περιέχουν δύο επιλογές χρωματικών συνδυασμών («Soft& Pretty» και «Smoky and Sexy») με τέσσερις σκιές, ένα μολύβι ένα πινέλο και καθρεφτάκι.
Οι τιμές των εσωρούχων της σειράς θα κυμαίνονται μεταξύ 5 και 29 δολαρίων. Στη σειρά θα περιλαμβάνονται απλά και πουά push up σουτιέν, κορσέδες και σλιπάκια απλά και με δαντέλα. Οι πιτζάμες θα στοιχίζουν από 14 έως 22 δολάρια και στην σειρά θα περιλαμβάνονται tank tops, τυνίκ, μπλούζες, boxers και παντελόνια.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ενώ η σειρά βρίσκεται στο εφηβικό τμήμα του Macy’s, οι μέσοι πελάτες της είναι καταναλωτές 18- 25 ετών. «Η Lola (Λούρδη) μπορεί αν είναι μόλις 14, αλλά ζει στη Νέα Υόρκη με τη μητέρα της, που είναι πολύ διάσημη, οπότε έχει αναπτύξει μία πολύ εκλεπτυσμένη ματιά», εξηγεί στο WWD η Lanie List, διευθύνουσα σύμβουλος πωλήσεων της Iconix Brand Group. «Έρχεται στα γραφεία μία φορά το μήνα, κάποιες φορές και συχνότερα, και φέρνει πράγματα από την γκαρνταρόμπα της για να πάρουμε έμπνευση. Για τα προϊόντα σώματος και μπάνιου έφερε γύρω στις 100 μυρωδιές μαζί της. Η προσέγγισή της στην ανάπτυξη των προϊόντων είναι πολύ ώριμη».
Η βασίλισσα της ποπ δεν είναι τόσο συχνή επισκέπτης στα νεοϋορκέζικα γραφεία όσο την κόρη της, αλλά ο τελευταίος λόγος για κάθε προϊόν των Material Girl είναι δικός της, σύμφωνα με τη List. «Η Madonna σίγουρα παίζει και αυτή ρόλο στην δημιουργική διαδικασία. Είναι μία συνεργασία των δύο τους. Αν η Lola καταλήξει κάπου με μία ιδέα της, την οποία η Madonna δεν βρίσκει κατάλληλη για το brand, θα την απορρίψει. Είναι ειδικός στο branding».
Τα Macy’s και η Iconix στηρίζουν την επέκταση των Material Girl αυτό το Φθινόπωρο με μία καμπάνια με πρωταγωνίστρια, για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν, την Kelly Osbourne.
http://www.stylista.gr/