p

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Dimis: Μόνος στόχος το πρωτάθλημα για την ΑΕΚ

«Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος στόχος από τον πρωταθλητισμό, όταν είσαι σε μία ομάδα σαν την ΑΕΚ. Άσχετα με τα προβλήματα και τις καταστάσεις που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή και γενικά στις ομάδες.
Όταν είσαι στην ΑΕΚ, δεν μπορείς να πεις ότι πας για κάτι λιγότερο απ’ αυτό. Βέβαια, θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε σταδιακά και από παιχνίδι σε παιχνίδι, αλλά πιστεύω ότι αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας». Οι δηλώσεις ανήκουν στο νέο απόκτημα των κιτρινόμαυρων, τον τερματοφύλακα Δημήτρης-Dimis- Κωνσταντόπουλος ο οποίος μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου στο Τόπλιτσε.

«Αν δεν το πιστεύαμε -και δεν το πίστευε και ο προπονητής- τότε θα ήμασταν σε πολύ άσχημη θέση. Αλλά νομίζω ότι από τη δουλειά που γίνεται μέχρι τώρα, αλλά και από την εμπειρία μου από τις άλλες ομάδες και φυσικά από πέρσι, στο ελληνικό πρωτάθλημα, γιατί όχι;»

Για τις πρώτες εντυπώσεις από την ΑΕΚ τόνισε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην ΑΕΚ. Είναι μία μεγάλη ομάδα, που έχει υψηλές απαιτήσεις, με ιστορία, με πολλή κόσμο πίσω της και είναι ένα επίπεδο πιο πάνω. Εχω πει και στο παρελθόν ότι ήθελα να κάνω το βήμα παραπάνω και αφού αυτό είναι στην ΑΕΚ, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος.

Όσο για την προετοιμασία, πάμε πολύ καλά, δουλεύουμε από την πρώτη μέρα αρκετά, ξεκινήσαμε σε καλούς ρυθμούς, όλα τα παιδιά δουλεύουμε σκληρά. Υπάρχει ποικιλία ασκήσεων για όλα τα παιδιά και με μπάλα και φυσική κατάσταση και εμείς οι τερματοφύλακας κάνουμε πολύ καλή δουλειά μέχρι τώρα»


protothema