Η Samsung, η δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευαστής φορητών συσκευών τηλεφωνίας, υπάρχει περίπτωση να ξεπέρασε και τη Nokia αλλά και την Apple, .....
σε ό,τι αφορά τα νούμερα των πωλήσεων των smartphones κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2011, βασιζόμενη στην απροσδόκητα μεγάλη ζήτηση των Android συσκευών της.
Τη στατιστική αυτή παρουσίασε η Strategy Analytics της Βοστόνης, της οποίας τα στοιχεία δείχνουν πως η κορεατική εταιρεία έχει πουλήσει από 18 μέχρι 21 εκατομμύρια συσκευές κατά τη συγκεκριμένη περίοδο. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της Nokia φέρονται στα 16,7 εκατ., ενώ της Apple στα 20,3 εκατομμύρια, κάτι που καθιστά την κούρσα τρομερά ενδιαφέρουσα.
Η Samsung και η Apple εδώ και καιρό «χτυπιούνται» για το ποια θα αντικαταστήσει την πρώην βασίλισσα Nokia στην κορυφή της αγοράς για τα καλά. Ιδιαίτερα με τις νέες συσκευές και των δύο εταιρειών, οι οποίες αναμένονται αρκετά σύντομα, η κούρσα θα είναι πλέον πολύ ενδιαφέρουσα.
Παρόλα αυτά, η Nokia δεν το βάζει κάτω, μέσω της στρατηγικής συμμαχίας της με τη Microsoft και την διαφημιστική καμπάνια για τα νέα της μοντέλα, η οποία αναμένεται το φθινόπωρο, ενώ η Αpple δείχνει ακόμα τα… δόντια της, παρουσιάζοντας τις πωλήσεις των iPhone και iPad, οι οποίες ξεπέρασαν ακόμα και τις υψηλές προσδοκίες της εταιρείας.
σε ό,τι αφορά τα νούμερα των πωλήσεων των smartphones κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2011, βασιζόμενη στην απροσδόκητα μεγάλη ζήτηση των Android συσκευών της.
Τη στατιστική αυτή παρουσίασε η Strategy Analytics της Βοστόνης, της οποίας τα στοιχεία δείχνουν πως η κορεατική εταιρεία έχει πουλήσει από 18 μέχρι 21 εκατομμύρια συσκευές κατά τη συγκεκριμένη περίοδο. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της Nokia φέρονται στα 16,7 εκατ., ενώ της Apple στα 20,3 εκατομμύρια, κάτι που καθιστά την κούρσα τρομερά ενδιαφέρουσα.
Η Samsung και η Apple εδώ και καιρό «χτυπιούνται» για το ποια θα αντικαταστήσει την πρώην βασίλισσα Nokia στην κορυφή της αγοράς για τα καλά. Ιδιαίτερα με τις νέες συσκευές και των δύο εταιρειών, οι οποίες αναμένονται αρκετά σύντομα, η κούρσα θα είναι πλέον πολύ ενδιαφέρουσα.
Παρόλα αυτά, η Nokia δεν το βάζει κάτω, μέσω της στρατηγικής συμμαχίας της με τη Microsoft και την διαφημιστική καμπάνια για τα νέα της μοντέλα, η οποία αναμένεται το φθινόπωρο, ενώ η Αpple δείχνει ακόμα τα… δόντια της, παρουσιάζοντας τις πωλήσεις των iPhone και iPad, οι οποίες ξεπέρασαν ακόμα και τις υψηλές προσδοκίες της εταιρείας.