Μια νέα αγορά οχημάτων προσωπικής μετακίνησης διαφαίνεται στον ορίζοντα ύστερα από τη παρουσίαση του U3-X από τη Honda, ακολουθώντας το όχι και τόσο επιτυχημένο Segway.
Με το U3-X οι μετακινήσεις μέσα στο σπίτι και οι ακόμα πιο κουραστικές βόλτες στο περίπτερο και στο φούρνο είναι παρελθόν.
Το νέο όχημα της Honda έχει μινιμαλιστικό σχεδιασμό και η τεχνολογία που στηρίζεται έχει δημιουργηθεί αρχικά για το Asimo, το ρομπότ που εξελίσσει η Honda πολλά χρόνια και είχαμε την ευκαιρία να δούμε ζωντανά φέτος. Η λειτουργία του είναι εντυπωσιακή γιατί στηρίζεται σε ένα μόνο μεγάλο τροχό ο οποίος με τη σειρά του περιλαμβάνει μέσα του μικρούς τροχούς οι οποίοι περιστρέφονται ανεξάρτητα ο καθένας. Με αυτό το τρόπο το U3-X μπορεί να μετακινηθεί μπροστά, όπισθεν, διαγώνια ακόμα και πλάγια ενώ ο επιβάτης του το μόνο που έχει να κάνει είναι να γείρει το σώμα του προς την επιθυμητή κατεύθυνση, όπως γίνεται στο Segway.
Το U3-X απευθύνεται κυρίως σε όσους αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα και διακρίνεται για τη φορητότητα του. Ζυγίζει 10 κιλά, η τελική ταχύτητα του είναι 6.5 χλμ/ώρα ενώ η αυτονομία της μπαταρίας λιθίου που περιλαμβάνεται, μπορεί να φτάσει τη 1 ώρα. Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να γίνουν γνωστές τον επόμενο μήνα στα πλαίσια του Tokyo Motor Show.
www.otherside.gr
Με το U3-X οι μετακινήσεις μέσα στο σπίτι και οι ακόμα πιο κουραστικές βόλτες στο περίπτερο και στο φούρνο είναι παρελθόν.
Το νέο όχημα της Honda έχει μινιμαλιστικό σχεδιασμό και η τεχνολογία που στηρίζεται έχει δημιουργηθεί αρχικά για το Asimo, το ρομπότ που εξελίσσει η Honda πολλά χρόνια και είχαμε την ευκαιρία να δούμε ζωντανά φέτος. Η λειτουργία του είναι εντυπωσιακή γιατί στηρίζεται σε ένα μόνο μεγάλο τροχό ο οποίος με τη σειρά του περιλαμβάνει μέσα του μικρούς τροχούς οι οποίοι περιστρέφονται ανεξάρτητα ο καθένας. Με αυτό το τρόπο το U3-X μπορεί να μετακινηθεί μπροστά, όπισθεν, διαγώνια ακόμα και πλάγια ενώ ο επιβάτης του το μόνο που έχει να κάνει είναι να γείρει το σώμα του προς την επιθυμητή κατεύθυνση, όπως γίνεται στο Segway.
Το U3-X απευθύνεται κυρίως σε όσους αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα και διακρίνεται για τη φορητότητα του. Ζυγίζει 10 κιλά, η τελική ταχύτητα του είναι 6.5 χλμ/ώρα ενώ η αυτονομία της μπαταρίας λιθίου που περιλαμβάνεται, μπορεί να φτάσει τη 1 ώρα. Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να γίνουν γνωστές τον επόμενο μήνα στα πλαίσια του Tokyo Motor Show.
www.otherside.gr