Τα τέλη κυκλοφορίας της φετινής χρονιάς θα είναι υπέρογκα για τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού (1929 κυβικά και άνω). Θα πει κάποιος "για πιο λόγο γκρινιάζουν τα άτομα που έχουν αγοράσει αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού;
Ας μην αγόραζαν τέτοια αυτοκίνητα." Η απάντηση είναι πως υπάρχουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού πολυτελείας και αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού χαμηλού κόστους κτίσης. Για κάποιον λοιπόν που είναι από επαρχία ή χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του μόνο για ταξίδια λογικό είναι να αγοράσει ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού για να μην ταλαιπωρείτε στο ταξίδι με ένα αυτοκίνητο πόλης (π.χ ένα όχημα 1000 κυβικών). Υπάρχουν αρκετοί συνάνθρωποί μας που χρησιμοποιούν ένα αυτοκίνητο πόλης για τις μετακινήσεις τους στην πόλη και ένα υψηλότερου κυβισμού, για ταξίδια. Υπάρχουν άλλοι που δεν χρησιμοποιούν γενικά αυτοκίνητο αλλά ταξιδεύουν μερικές φορές το χρόνο και θέλουν ένα όχημα που να μπορούν να εμπιστευτούν. Το τίμημα το πλήρωναν και το πληρώνουν (υψηλότερα τέλη, μεγάλο κόστος στην κατανάλωση καύσιμου, αυξημένα ασφάλιστρα, μεγαλύτερα έξοδα συντήρησης κλπ). Δεν σημαίνει λοιπόν πως ένα αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού ανήκει απαραίτητα σε μεγαλο-επιχειρηματίες ή όλα τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού είναι Bentley και άνω...
Επιπλέον, δεν υπάρχει κάποιος επιπρόσθετος λόγος αυτοί οι ιδιοκτήτες να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίαςυπερτριπλάσια από έναν ιδιοκτήτη που έχει αυτοκίνητο 1928 κυβικών. Και μιλάμε για υπετριπλάσια λόγω της έκτακτης εισφοράς στα δίλιτρα οχήματα της τελευταίας δεκαετίας. Το αποτέλεσμα είναι πολλοί ιδιοκτήτες να τα πουλάνε σε εξευτελιστικές τιμές με σκοπό να αγοράσουν ένα χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητο πόλης. Ουσιαστικά αν το δει κάποιος καθαρά χρηματικά, οι άνθρωποι αυτοί χάνουν πολλές χιλιάδες ευρώ πουλώντας ένα αυτοκίνητο για το οποίο είχαν διαθέσεια αρκετά χρήματα και αγοράζοντας κάτι που δεν τους εγγυάτε και κανείς ότι του χρόνου δεν θα πέσει θύμα φοροεπίθεσης από την κυβέρνηση.
Η λύση είναι μόνο μια. Παράδοση πινακίδων στην εφορία. Αν κάποιος έχει ήδη και ένα αυτοκίνητο πόλης αυτή η πρακτική είναι η καλύτερη και πιθανότατα αυτό θα κάνει. Απλά προφυλάσει το αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού του στο γκαράζ από το να το "σκοτώσει" σε μια μάντρα. Ακόμα και μια εικοσαετία να το έχει στο γκαράζ, περισσότερη συλλεκτική και χρηματική αξία θα έχει τότε το αυτοκίνητο παρά αυτή τη χρονική στιγμή. Αν κάποιος δεν έχει δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, εκεί υπάρχει μια δυσκολία αλλά με μόλις 2000-3000 ευρώ μπορεί να πάρει ένα μεταχειρισμένο όχημα πόλης να κάνει τη δουλειά του.
Η κατάθεση πινακίδων στην εφορία στοιχίζει περίπου 80 ευρώ και του μένουν στην τσέπη 850 ευρώ τουλάχιστον (στην περίπτωση αυτοκινήτου 1929-2357 κυβικών) να τα ξοδέψει όπως θέλει. Για οχήματα 2358 κυβικών και άνω τα χρήματα που εξοικονομείτε είναι άνω των 1000 ευρώ! Αν υπολογίσει κανείς και τη βενζίνη, τα ασφάλιστρα αλλά και τη φορολόγηση για το 2011 τότε η εξοικονόμιση που θα κάνει για την επόμενη χρονιά θα είναι αρκετά καλή (ξεπερνάει κατά πολύ τα 3000 ευρώ). Ακόμα και αν η κυβέρνηση δεν πάρει κανένα μήνυμα από αυτή την κίνηση τουλάχιστον οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων υψηλού κυβισμού δεν θα νιώθουν την κοροϊδία να πληρώνουν από 930-2000 ευρώ για κάτι το οποίο ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι είναι. Την έννοια "τέλη κυκλοφορίας" οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού ήδη την πληρώνουν με την εξωφρενική τιμή των καυσίμων. Και ας μην αναφερθούμε στους ρύπους γιατί κυκλοφορούν και οχήματα με λιγότερα κυβικά υπετροφοδοτούμενα 200+ αλόγων που πληρώνουν τέλη 130 ευρώ. Άλλωστε αν μειωθεί το πλήθος των οχημάτων και δη αυτών με τα μεγαλύτερα κυβικά να δούμε πως θα "αυξηθούν" τα έσοδα της κυβέρνησης από τους έμμεσους φόρους π.χ στα καύσιμα.
Εϊναι γνωστό στους πάντες ότι όταν οι νόμοι είναι δίκαιοι και στα πλαίσια της λογικής τότε τις περισσότερες φορές αποδίδουν. Όταν όχι, δυστυχώς πρέπει να επανεξετάζονται από όλες τις πλευρές από αυτούς που τους ορίζουν.
noozbox.blogspot.com
Ας μην αγόραζαν τέτοια αυτοκίνητα." Η απάντηση είναι πως υπάρχουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού πολυτελείας και αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού χαμηλού κόστους κτίσης. Για κάποιον λοιπόν που είναι από επαρχία ή χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του μόνο για ταξίδια λογικό είναι να αγοράσει ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού για να μην ταλαιπωρείτε στο ταξίδι με ένα αυτοκίνητο πόλης (π.χ ένα όχημα 1000 κυβικών). Υπάρχουν αρκετοί συνάνθρωποί μας που χρησιμοποιούν ένα αυτοκίνητο πόλης για τις μετακινήσεις τους στην πόλη και ένα υψηλότερου κυβισμού, για ταξίδια. Υπάρχουν άλλοι που δεν χρησιμοποιούν γενικά αυτοκίνητο αλλά ταξιδεύουν μερικές φορές το χρόνο και θέλουν ένα όχημα που να μπορούν να εμπιστευτούν. Το τίμημα το πλήρωναν και το πληρώνουν (υψηλότερα τέλη, μεγάλο κόστος στην κατανάλωση καύσιμου, αυξημένα ασφάλιστρα, μεγαλύτερα έξοδα συντήρησης κλπ). Δεν σημαίνει λοιπόν πως ένα αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού ανήκει απαραίτητα σε μεγαλο-επιχειρηματίες ή όλα τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού είναι Bentley και άνω...
Επιπλέον, δεν υπάρχει κάποιος επιπρόσθετος λόγος αυτοί οι ιδιοκτήτες να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίαςυπερτριπλάσια από έναν ιδιοκτήτη που έχει αυτοκίνητο 1928 κυβικών. Και μιλάμε για υπετριπλάσια λόγω της έκτακτης εισφοράς στα δίλιτρα οχήματα της τελευταίας δεκαετίας. Το αποτέλεσμα είναι πολλοί ιδιοκτήτες να τα πουλάνε σε εξευτελιστικές τιμές με σκοπό να αγοράσουν ένα χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητο πόλης. Ουσιαστικά αν το δει κάποιος καθαρά χρηματικά, οι άνθρωποι αυτοί χάνουν πολλές χιλιάδες ευρώ πουλώντας ένα αυτοκίνητο για το οποίο είχαν διαθέσεια αρκετά χρήματα και αγοράζοντας κάτι που δεν τους εγγυάτε και κανείς ότι του χρόνου δεν θα πέσει θύμα φοροεπίθεσης από την κυβέρνηση.
Η λύση είναι μόνο μια. Παράδοση πινακίδων στην εφορία. Αν κάποιος έχει ήδη και ένα αυτοκίνητο πόλης αυτή η πρακτική είναι η καλύτερη και πιθανότατα αυτό θα κάνει. Απλά προφυλάσει το αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού του στο γκαράζ από το να το "σκοτώσει" σε μια μάντρα. Ακόμα και μια εικοσαετία να το έχει στο γκαράζ, περισσότερη συλλεκτική και χρηματική αξία θα έχει τότε το αυτοκίνητο παρά αυτή τη χρονική στιγμή. Αν κάποιος δεν έχει δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, εκεί υπάρχει μια δυσκολία αλλά με μόλις 2000-3000 ευρώ μπορεί να πάρει ένα μεταχειρισμένο όχημα πόλης να κάνει τη δουλειά του.
Η κατάθεση πινακίδων στην εφορία στοιχίζει περίπου 80 ευρώ και του μένουν στην τσέπη 850 ευρώ τουλάχιστον (στην περίπτωση αυτοκινήτου 1929-2357 κυβικών) να τα ξοδέψει όπως θέλει. Για οχήματα 2358 κυβικών και άνω τα χρήματα που εξοικονομείτε είναι άνω των 1000 ευρώ! Αν υπολογίσει κανείς και τη βενζίνη, τα ασφάλιστρα αλλά και τη φορολόγηση για το 2011 τότε η εξοικονόμιση που θα κάνει για την επόμενη χρονιά θα είναι αρκετά καλή (ξεπερνάει κατά πολύ τα 3000 ευρώ). Ακόμα και αν η κυβέρνηση δεν πάρει κανένα μήνυμα από αυτή την κίνηση τουλάχιστον οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων υψηλού κυβισμού δεν θα νιώθουν την κοροϊδία να πληρώνουν από 930-2000 ευρώ για κάτι το οποίο ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι είναι. Την έννοια "τέλη κυκλοφορίας" οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού ήδη την πληρώνουν με την εξωφρενική τιμή των καυσίμων. Και ας μην αναφερθούμε στους ρύπους γιατί κυκλοφορούν και οχήματα με λιγότερα κυβικά υπετροφοδοτούμενα 200+ αλόγων που πληρώνουν τέλη 130 ευρώ. Άλλωστε αν μειωθεί το πλήθος των οχημάτων και δη αυτών με τα μεγαλύτερα κυβικά να δούμε πως θα "αυξηθούν" τα έσοδα της κυβέρνησης από τους έμμεσους φόρους π.χ στα καύσιμα.
Εϊναι γνωστό στους πάντες ότι όταν οι νόμοι είναι δίκαιοι και στα πλαίσια της λογικής τότε τις περισσότερες φορές αποδίδουν. Όταν όχι, δυστυχώς πρέπει να επανεξετάζονται από όλες τις πλευρές από αυτούς που τους ορίζουν.
noozbox.blogspot.com