p

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Συμφωνία κάτω απ' το τραπέζι; - Λήγει η απεργία των ταξί!

Aύριο τελικά θα συνεδριάσει η Ομοσπονδία των Ιιδοκτητών ταξί προκειμένου να αποφασίσει λήξη της απεργίας. Ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ, όπως δήλωσε ο ίδιος θα εισηγηθεί να τερματισθούν οι κινητοποιήσεις μετά την συνάντηση που είχε με τους περιφερειάρχες.


"Θέλω να ευχαριστήσω τους περιφερειάρχες που μας κάλεσαν σήμερα εδώ και δεν χρειάστηκε να επιδιώξουμε εμείς συνάντηση μαζί τους. Αλλάζει το κλίμα, αλλάζουν τα δεδομένα. Ο κλάδος μπορεί να ελπίζει και γι' αυτό ακριβώς συγκαλώ έκτακτο διοικητικό συμβούλιο όπου θα εισηγηθώ τη λύση της απεργίας", είπε βγαίνοντας ο κ.Λυμπερόπουλος.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, σε ρόλο "υπερυπουργού" είπε οτι οι περιφερειάρχες δεσμεύτηκαν οτι "δεν δεν θα υπογραφεί καμμία άδεια ταξί μετά την απελευθέρωση του επαγγέλματος αν δεν κατατεθεί ο νόμος και αν δεν υπάρξει διαβούλευση."

Αυτό που έχει σημασία είναι τι θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα. Ας μην ξεχνάμε οτι εκκρεμούν χιλιάδες δικογραφίες που έχουν σχηματισθεί σε όλη την Ελλάδα εναντίον των ιδιοκτητών ταξί για παρακώλυση συγκοινωνιών και άλλες παραβάσεις του ΚΟΚ.

Πιο αναλυτικά: τις 100 έχουν φθάσει οι δικογραφίες που έχου σχηματισθεί εις βάρος ιδιοκτητών και οδηγών ταξί από τις 18 Ιουλίου. Στις δικογραφίες εμπλέκονται 7.568 άτομα, ενώ ήδη 36 δικογραφίες στις οποίες εμπλέκονται 5.574 άτομα έχουν υποβληθεί στις κατά τόπους αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.
Επιπλέον, από τις αστυνομικές αρχές έχουν διαβιβασθεί έγγραφα ενημέρωσης στις γγ Περιφέρειας για 6.080 περιπτώσεις, προκειμένου να εξετασθεί η επιβολή των προβλεπομένων διοικητικών κυρώσεων.

Εδώ, αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά οτι οι νόμοι δεν είναι για όλους. "Ο νόμος είναι νόμος και δεν αλλαζει", είπε ο κ.Σγουρός αναφερόμενος στις παραβάσεις που έχουν καταγραφεί.
Αλλά συνέχισε: "Ο νόμος αλλάζει μόνο με νόμο. Εμείς, όλη τη νομοθεσία την οποία έχουμε με την αρμοδιότητα της επιβολης των διοικητικων πραξεων θα την φερουμε σε περας. Εφοσον όμως ο νομος μπορει ν αλλαξει με νομο αυτο είναι δουλειά του υπουργείου και όχι δικιά μας."

Πρόσθεσε οτι οι περιφερειάρχες θα πάρουν ουσιαστική θέση στην διαβούλευση και εφόσον δεν συμφωνήσουν με το νόμο, τότε θα πάρουν θέση υπέρ των ιδιοκτητών και των οδηγών ταξί.