p

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Όχι θα κάτσει να σκάσει!

Δεν υπάρχει αμφιβολία: η κορώνα στη βάση της πλάτης της εντυπωσιακής Ευγενίας Γκιζέλη, αναδεικνύει την πίσω όψη της.







Η βασιλική κορώνα συμβολίζει για εκείνην την ομορφιά: «Αποφάσισα να κάνω την κορώνα από πείσμα κυρίως» εξομολογείται. «Επειδή στον διαγωνισμό Playmate δεν πήρα το στέμμα της πρωτιάς, αποφάσισα να το δώσω εγώ στον εαυτό μου»



Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, τα ‘αποκαλυπτήρια’ έγιναν κατά τη διάρκεια επίδειξης μόδας με μαγιό.



Στην ίδια συνέντευξη το μοντέλο –και πρώην ‘ναυαγοσώστρια’ στην εκπομπή του 2008, «Μια τρύπα στο νερό» του Mega- δηλώνει ερωτευμένη (με τον Δημήτρη Κορέ) και ευτυχισμένη μαζί του στο νησί των ανέμων...



Εκτός από μοντέλο και ναυαγοσώστρια, η Ευγενία είναι επίσης πρωταθλήτρια του στίβου.





Την αψεγάδιαστη κορμοστασιά της την έχει από μικρή.




«Να φανταστείς ότι είμαι έτσι από τα δεκατρία μου χρόνια. Ήμουν ένα πολύ ανεπτυγμένο κοριτσάκι» είχε εξομολογηθεί πριν από 3 χρόνια στο περιοδικό Maxim.


real.gr