Τα δύο πρώτα μοντέλα της BMW i παρουσίασε η Γερμανική εταιρεία, δίνοντας παράλληλα το εναρκτήριο λάκτισμα για την παραγωγή τους.
Τo i3 το γνωρίσαμε σε πρόσφατη ανάρτησή μας. Ηρθε η ώρα τώρα του... καυτού i8!
Το σπορτίφ, διθέσιο, i8 είναι ένα υβριδικό, τετρακίνητο αυτοκίνητο.
Κινείται από ένα υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα 1,5lt και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς και αποδίδει 217 ίππους, ενώ τους εμπρόσθιους τροχούς έχει αναλάβει ο ηλεκτροκινητήρας του i3 που στην περίπτωση αυτή αποδίδει 128 ίππους.
Η συνολική ισχύς του αυτοκινήτου δηλαδή φτάνει τους 345 ίππους!
Το ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο, καλύπτει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η τελική του είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250km/h...
protothema
Τo i3 το γνωρίσαμε σε πρόσφατη ανάρτησή μας. Ηρθε η ώρα τώρα του... καυτού i8!
Το σπορτίφ, διθέσιο, i8 είναι ένα υβριδικό, τετρακίνητο αυτοκίνητο.
Κινείται από ένα υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα 1,5lt και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς και αποδίδει 217 ίππους, ενώ τους εμπρόσθιους τροχούς έχει αναλάβει ο ηλεκτροκινητήρας του i3 που στην περίπτωση αυτή αποδίδει 128 ίππους.
Η συνολική ισχύς του αυτοκινήτου δηλαδή φτάνει τους 345 ίππους!
Το ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο, καλύπτει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η τελική του είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250km/h...
protothema