Με επιτυχία συνεχίζονται μέχρι τις 19 Αυγούστου στις αίθουσες Τέχνης των ξενοδοχείων Άθως και Παλλήνη στην Καλλιθέα Χαλκιδικής, οι εκθέσεις ζωγραφικής του Δημήτρη Καραγιάννου με θέμα ....
«Πεζοπορία στα Βουνά της Ελληνικής Μακεδονίας». Οι εκθέσεις πραγματοποιούνται στα πλαίσια της διοργάνωσης «G-Hotels Culture Events», σε συνεργασία με την Τέχνη του Επικοινωνείν.
Στις φωτογραφίες στιγμιότυπα από τα εγκαίνια των εκθέσεων.
05. Μαρία Τσελεπή, Δημήτρης Καραγιάννος.
Το άτονο φόντο στο τοπίο, υποδηλώνει την προσήλωση του καλλιτέχνη στο αντικείμενο και όχι στον περίγυρο. Είναι αυτοδίδακτος με ιδιαίτερο πάθος, ευαισθησία, αντίληψη και περίσσια υπομονή. Γι’ αυτόν η ζωγραφική είναι μεράκι και εκφράζεται πρώτα με την καρδιά και ύστερα με το χρώμα και το πινέλο.
Είναι επίσης μία μάχη, ένας πόλεμος με το άσπρο χαρτί, που το διαμορφώνει με την έμπνευση και το κατακτά. Το αποτέλεσμα, είναι λύτρωση και νίκη συγχρόνως. Η δουλειά του με σινική μελάνη, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, γιατί θυμίζει γκραβούρες. Λίγοι είναι οι καλλιτέχνες που ζωγραφίζουν με σέπια και ελάχιστοι αυτοί που παρουσιάζουν το έργο τους σε ατομικές εκθέσεις.
«Πεζοπορία στα Βουνά της Ελληνικής Μακεδονίας». Οι εκθέσεις πραγματοποιούνται στα πλαίσια της διοργάνωσης «G-Hotels Culture Events», σε συνεργασία με την Τέχνη του Επικοινωνείν.
Ώρες λειτουργίας 18.00-24.00
Είσοδος ελεύθερη
Πληροφορίες στο τηλ. 6945045125
Στις φωτογραφίες στιγμιότυπα από τα εγκαίνια των εκθέσεων.
05. Μαρία Τσελεπή, Δημήτρης Καραγιάννος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΣ
«ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ»
ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΣΙΝΙΚΗ ΜΕΛΑΝΗ (ΣΕΠΙΑ) & ΛΑΔΙ
Σε αυτή την ενότητα των έργων, πηγαίνει ένα βήμα πιο μακριά από το συνηθισμένο στυλ της τριαντάχρονης καλλιτεχνικής του πορείας. Ασχολείται με τη μονόχρωμη σχεδιαστική απεικόνιση, αποδίδοντας τις «μακρινές αποστάσεις», τους όγκους και τις σκιές με ιδιαίτερη γεωμετρία.Το άτονο φόντο στο τοπίο, υποδηλώνει την προσήλωση του καλλιτέχνη στο αντικείμενο και όχι στον περίγυρο. Είναι αυτοδίδακτος με ιδιαίτερο πάθος, ευαισθησία, αντίληψη και περίσσια υπομονή. Γι’ αυτόν η ζωγραφική είναι μεράκι και εκφράζεται πρώτα με την καρδιά και ύστερα με το χρώμα και το πινέλο.
Είναι επίσης μία μάχη, ένας πόλεμος με το άσπρο χαρτί, που το διαμορφώνει με την έμπνευση και το κατακτά. Το αποτέλεσμα, είναι λύτρωση και νίκη συγχρόνως. Η δουλειά του με σινική μελάνη, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, γιατί θυμίζει γκραβούρες. Λίγοι είναι οι καλλιτέχνες που ζωγραφίζουν με σέπια και ελάχιστοι αυτοί που παρουσιάζουν το έργο τους σε ατομικές εκθέσεις.