Από τις αρχές του 2012 όλα αλλάζουν στην αυτοκίνηση με την έλευση του ηλεκτροκίνητου Opel Ampera. Αυτή την Κυριακή το «Πρώτο Θέμα» και τα «Car+Speed» οδηγεί για πρώτη φορά το Ampera, σκιαγραφώντας παράλληλα τα νέα δεδομένα που έρχονται στα αυτοκίνητά μας…
Παράλληλα οδηγούμε το άκρως ενδιαφέρον ηλεκτροκίνητο Smart και αναλύουμε τα πάντα των πρώτων ηλεκτροκίνητων της BMW, του μικρού-πόλης i3, και το υβριδικού-ηλεκτροκίνητου, διθέσιου i8…
Το Opel Ampera που οδηγούμε στην Ολλανδία, είναι μηχανικά όμοιο με το Chevrolet Volt και το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην υβριδική διάταξη που παρέχει την δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 80 km. Ουσιαστικά το Ampera κινείται με ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες, ενώ υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1,4 lt ο οποίος, χωρίς να εμπλέκεται στην κίνηση του αυτοκινήτου, περιστρέφει μία γεννήτρια που παράγει ρεύμα και αυτό μπορεί να χρεισιμοποιηθεί για να κινήσει το Ampera.
Η Opel έχει ήδη ανακοινώσει τις τιμές πώλησης οι οποίες είναι «φιξαρισμένες» στα 42.900 ευρώ για την ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, αρκετές κυβερνήσεις παρέχουν έξτρα φορολογικές απαλλαγές και για παράδειγμα στην Γερμανία το Ampera κοστίζει 36.050 ευρώ. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 1.000 ενώ στην χώρα μας το υβριδικό Ampera αναμένεται στις αρχές του χρόνου.
Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε τα μέτρα που θα ανακοινώσει η κυβέρνηση αλλά και που θα τοποθετήσει το Ampera μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν είναι αυτός που κινεί το αυτοκίνητο.
Αυτό πάντως που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως τα ηλεκτρικά (όπως και τα υβριδικά) επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας…
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ SMART ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
protothema
Παράλληλα οδηγούμε το άκρως ενδιαφέρον ηλεκτροκίνητο Smart και αναλύουμε τα πάντα των πρώτων ηλεκτροκίνητων της BMW, του μικρού-πόλης i3, και το υβριδικού-ηλεκτροκίνητου, διθέσιου i8…
Το Opel Ampera που οδηγούμε στην Ολλανδία, είναι μηχανικά όμοιο με το Chevrolet Volt και το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην υβριδική διάταξη που παρέχει την δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 80 km. Ουσιαστικά το Ampera κινείται με ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες, ενώ υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1,4 lt ο οποίος, χωρίς να εμπλέκεται στην κίνηση του αυτοκινήτου, περιστρέφει μία γεννήτρια που παράγει ρεύμα και αυτό μπορεί να χρεισιμοποιηθεί για να κινήσει το Ampera.
Η Opel έχει ήδη ανακοινώσει τις τιμές πώλησης οι οποίες είναι «φιξαρισμένες» στα 42.900 ευρώ για την ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, αρκετές κυβερνήσεις παρέχουν έξτρα φορολογικές απαλλαγές και για παράδειγμα στην Γερμανία το Ampera κοστίζει 36.050 ευρώ. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 1.000 ενώ στην χώρα μας το υβριδικό Ampera αναμένεται στις αρχές του χρόνου.
Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε τα μέτρα που θα ανακοινώσει η κυβέρνηση αλλά και που θα τοποθετήσει το Ampera μιας και ο βενζινοκινητήρας δεν είναι αυτός που κινεί το αυτοκίνητο.
Αυτό πάντως που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως τα ηλεκτρικά (όπως και τα υβριδικά) επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας…
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ SMART ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
protothema