Επιπλέον εργασίες στο σταθμό της Ανάληψης
Εξακολουθεί να εκτροχιάζεται το κόστος για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης. Μετά από το σταθμό «Παπάφη», που θα στοιχίσει επιπλέον περίπου 15 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον άλλα 8,5 εκατ. ευρώ θα απαιτηθούν για το σταθμό «Ανάληψη», ενώ άγνωστο επιπλέον τίμημα θα απαιτηθεί για το σταθμό «Σιντριβάνι», αφού και σε αυτόν γίνεται τροποποίηση της μελέτης.
Η ανάδοχος κατασκευάστρια κοινοπραξία πήρε, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, το «πράσινο φως» από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», ώστε να προχωρήσει σε πρόσθετες εργασίες στην περιοχή όπου θα βρίσκεται ο σταθμός «Ανάληψη»., αναφέρει ο Αγγελιοφόρος. Εκεί, εξάλλου, και προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες, κλείνει σήμερα η οδός Δελφών, για τουλάχιστον δέκα μήνες, σε όλο της το πλάτος, από τη συμβολή της με τη Μάρκου Μπότσαρη μέχρι την Πέτρου Συνδίκα.
Η «Αττικό Μετρό ΑΕ» αποφάσισε ότι θα πρέπει να ενισχυθεί το έδαφος στην περιοχή, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι καθιζήσεις στα κτίρια.
Πέρα από το οικονομικό ζήτημα, υπάρχει και εκτροχιασμός στο χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του μετρό συνολικά. Ετσι, παρότι έχουν περάσει πέντε χρόνια από την έναρξη κατασκευής του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης, οι αρμόδιοι άφησαν πολύτιμο χρόνο να χαθεί, αφού δεν αναζήτησαν εγκαίρως τις ενδεδειγμένες λύσεις για να μην μπλοκαριστεί το μετρό και να μην έχουμε καθυστερήσεις.
newsbeast
Εξακολουθεί να εκτροχιάζεται το κόστος για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης. Μετά από το σταθμό «Παπάφη», που θα στοιχίσει επιπλέον περίπου 15 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον άλλα 8,5 εκατ. ευρώ θα απαιτηθούν για το σταθμό «Ανάληψη», ενώ άγνωστο επιπλέον τίμημα θα απαιτηθεί για το σταθμό «Σιντριβάνι», αφού και σε αυτόν γίνεται τροποποίηση της μελέτης.
Η ανάδοχος κατασκευάστρια κοινοπραξία πήρε, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, το «πράσινο φως» από την «Αττικό Μετρό ΑΕ», ώστε να προχωρήσει σε πρόσθετες εργασίες στην περιοχή όπου θα βρίσκεται ο σταθμός «Ανάληψη»., αναφέρει ο Αγγελιοφόρος. Εκεί, εξάλλου, και προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες, κλείνει σήμερα η οδός Δελφών, για τουλάχιστον δέκα μήνες, σε όλο της το πλάτος, από τη συμβολή της με τη Μάρκου Μπότσαρη μέχρι την Πέτρου Συνδίκα.
Η «Αττικό Μετρό ΑΕ» αποφάσισε ότι θα πρέπει να ενισχυθεί το έδαφος στην περιοχή, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι καθιζήσεις στα κτίρια.
Πέρα από το οικονομικό ζήτημα, υπάρχει και εκτροχιασμός στο χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του μετρό συνολικά. Ετσι, παρότι έχουν περάσει πέντε χρόνια από την έναρξη κατασκευής του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης, οι αρμόδιοι άφησαν πολύτιμο χρόνο να χαθεί, αφού δεν αναζήτησαν εγκαίρως τις ενδεδειγμένες λύσεις για να μην μπλοκαριστεί το μετρό και να μην έχουμε καθυστερήσεις.
newsbeast