Μία νέα ανάλυση του από την researh2guidance, υπέδειξε ότι οι εφαρμογές για Android που κυκλοφορούν, έχουν ξεπεράσει πια τις...
500.000, αλλά ωστόσο ότι έχει πρόβλημα στο να τις διατηρήσει σταθερές και ενεργές, απ’ ότι εκείνες στο κατάστημα της Apple.
Αν και είχε ξεπεράσει τον αριθμό αυτόν από τον Σεπτέμβριο, ένας αρκετά μικρότερος αριθμός εφαρμογών, 319.161, εξακολουθούσε να είναι ενεργός στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Android. Περίπου το 37% είχαν αφαιρεθεί είτε από τους ίδιους τους δημιουργούς είτε από το κατάστημα.
Εν αντιθέσει με την Apple, η οποία από τις 600.000 εφαρμογές της, μόνο ένα 24% των τίτλων της απομακρύνθηκε, αφήνοντας έτσι κάπου στις 459.600 εφαρμογές ενεργές στο κατάστημα. Όσον αφορά την πλατφόρμα Windows Phone, εκεί έχουμε ένα ακόμα μικρότερο ποσοστό εγκατάλειψης ή απομάκρυνσης εφαρμογών, στο 13%, αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα ακόμα πολύ νέο σύστημα.
Η διαφορά μεταξύ της Apple και της Google, οφείλεται πιθανότατα στην σχέση που έχουν αναπτύξει οι εταιρείες με τους προγραμματιστές τους. Η Google έχοντας μία πιο χαλαρή, οδήγησε σε πολλές beta και demo εκδόσεις, μερικές από τις οποίες ήταν ή spam app ή ακόμα και malware, σε ελάχιστες βέβαια περιπτώσεις.
H Apple όμως, επειδή διατήρησε ένα πιο αυστηρό πρόσωπο απέναντι στην επιλογή των εφαρμογών, που οδήγησε εφαρμογές καλύτερης ποιότητας και μεγαλύτερη πιθανότητα να παραμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
500.000, αλλά ωστόσο ότι έχει πρόβλημα στο να τις διατηρήσει σταθερές και ενεργές, απ’ ότι εκείνες στο κατάστημα της Apple.
Αν και είχε ξεπεράσει τον αριθμό αυτόν από τον Σεπτέμβριο, ένας αρκετά μικρότερος αριθμός εφαρμογών, 319.161, εξακολουθούσε να είναι ενεργός στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Android. Περίπου το 37% είχαν αφαιρεθεί είτε από τους ίδιους τους δημιουργούς είτε από το κατάστημα.
Εν αντιθέσει με την Apple, η οποία από τις 600.000 εφαρμογές της, μόνο ένα 24% των τίτλων της απομακρύνθηκε, αφήνοντας έτσι κάπου στις 459.600 εφαρμογές ενεργές στο κατάστημα. Όσον αφορά την πλατφόρμα Windows Phone, εκεί έχουμε ένα ακόμα μικρότερο ποσοστό εγκατάλειψης ή απομάκρυνσης εφαρμογών, στο 13%, αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα ακόμα πολύ νέο σύστημα.
Η διαφορά μεταξύ της Apple και της Google, οφείλεται πιθανότατα στην σχέση που έχουν αναπτύξει οι εταιρείες με τους προγραμματιστές τους. Η Google έχοντας μία πιο χαλαρή, οδήγησε σε πολλές beta και demo εκδόσεις, μερικές από τις οποίες ήταν ή spam app ή ακόμα και malware, σε ελάχιστες βέβαια περιπτώσεις.
H Apple όμως, επειδή διατήρησε ένα πιο αυστηρό πρόσωπο απέναντι στην επιλογή των εφαρμογών, που οδήγησε εφαρμογές καλύτερης ποιότητας και μεγαλύτερη πιθανότητα να παραμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!