p

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Είμαι ικανοποιημένη με μια φορά την ημέρα, αλλά θα ήμουν ευτυχισμένη να το κάνω 19 φορές!

Το διαζύγιο του ηθοποιού Charlie Seen με την σύζυγό του Brooke Mueller είχε προκαλέσει ποικίλες συζητήσεις στο Χόλιγουντ, όταν έγινε γνωστό ότι η ....
πέτρα του σκανδάλου ήταν η πορνοστάρ Bree Olson. Λίγους μήνες αργότερα, η 24χρονη Olson δήλωνε πως αναγκάστηκε να χωρίσει τον Sheen γιατί εκείνος δεν μπορούσε να καλύψει τις ερωτικές της επιθυμίες, αφού ήθελε να κάνουν σεξ μόνο 2 φορές την ημέρα!

"Είμαι ανένδοτη όσων αφορά την ερωτική μου επιθυμία. Κι έχω μάθει να μοιράζομαι", τόνισε καθώς ήταν υποχρεωμένη να μοιράζεται τον πρωταγωνιστή με την πρώην νταντά των παιδιών του. "Ο Charlie προσπαθούσε να ανταπεξέλθει αλλά ήταν δύσκολο. Είμαι ικανοποιημένη με μια φορά την ημέρα, αλλά θα ήμουν ευτυχισμένη να το κάνω 19 φορές!"

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!