p

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Οι Βολιώτες κατά της Lidl

Μέτωπο κατά της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl συγκροτούν οι Βολιώτες με πρωτοβουλία της τοπικής γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ και της ΕΑΣ Βόλου.
Πάντως, το δίκτυο της ΕΒΟΛ μεγαλώνει.
Μέτωπο κατά της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl συγκροτούν οι Βολιώτες με πρωτοβουλία της τοπικής γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ και της ΕΑΣ Βόλου. Ο αγροτικός και κτηνοτροφικός κόσμος του νομού Μαγνησίας σχεδιάζει να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις κατά της Lidl διαμαρτυρόμενος για τον αποκλεισμό των τοπικών προϊόντων από τα ράφια της Lidl. «Έχουμε κάνει πολλές προσπάθειες αλλά δυστυχώς....
βρίσκουμε κλειστή την πόρτα της Lidl. Η απαξίωση της τοπικής παραγωγής δεν μπορεί πλέον να συνεχιστεί», τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βόλου, Νικήτας Πρίντζος.

Την ίδια στιγμή, η ΕΒΟΛ, η οποία ανήκει στην ΕΑΣ Βόλου κατέχει περίπου το 80% της αγοράς γάλακτος στη Μαγνησία ισχυροποιεί την παρουσία της στο λεκανοπέδιο της Αττικής, το οποίο καλύπτει πλέον με δικό της δίκτυο διανομής. Σήμερα οι 48 κωδικοί της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας του Βόλου διανέμονται σε περίπου 600 σημεία πώλησης στην Αττική και
μεταξύ άλλων στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ(ΑΒ Βασιλόπουλος, Carrefour, Σκλαβενίτης). Η εταιρεία έχει παρουσία με τα βιολογικά της προϊόντα σε καταστήματα πώλησης βιολογικών τροφίμων σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία. Επίσης, μέσα στο καλοκαίρι επέκτεινε τη διανομή των προϊόντων της σε Βοιωτία και Εύβοια.

Η ΕΒΟΛ έχει σε εξέλιξη επένδυση ύψους 6,5 εκατ.ευρώ, η οποία χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Αλ.Μπαλτατζής για την κατασκευή μιας νέας πτέρυγας στη γαλακτοβιομηχανία για την παστερίωση και εμφιάλωση του φρέσκου γάλακτος. Με την ολοκλήρωση της επένδυσης τον Μάρτιο του 2012 θα αυξηθεί η δυναμικότητα σε 100 τόνους φρέσκο γάλα το οκτάωρο και έτσι η εταιρεία θα ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες λόγω της επέκτασης του δικτύου της. «Μέσα σε αυτό το αρνητικό οικονομικό κλίμα παραμένουμε μια υγιής οργάνωση, δεν έχουμε δάνεια και πληρώνουμε κανονικά και σε υψηλές τιμές τους κτηνοτρόφους», αναφέρει ο κ.Πρίντζος.

Απόδειξη της ανοδικής πορείας της ΕΒΟΛ αποτελεί το γεγονός ότι για το 2011 αναμένεται αύξηση πωλήσεων τόσο σε τζίρο όσο και σε ποσότητα κατά 5% σε σχέση με το 2010, χρονιά κατά την οποία η εταιρεία έπιασε τα 18 εκατ.ευρώ.
της Αθανασίας Μπίδιου
abidiou@voria.gr
www.voria.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!