p

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Πάει... το χάνουμε κι αυτό το sexy κορμί πατριώτες.!

Μπορεί να είναι ένα από τα πιο ταλαντούχα μοντέλα αυτή την στιγμή στην Ελλάδα...


ωστόσο, αυτό δεν είναι όπως φαίνεται αρκετό για να την κρατήσει στην πατρίδα, αφού και η Νάσια Μυλωνά ετοιμάζει σιγά σιγά βαλίτσες για εξωτερικό..! .

«Στην Ελλάδα είμαι άλλη μία Ελληνίδα που ασχολείται με τη μόδα, ενώ στις ξένες αγορές μπορεί να είμαι ένα μοντέλο ανάμεσα σε χιλιάδες, ωστόσο έχω ίσες πιθανότητες με όλα τα άλλα κορίτσια. Δυστυχώς, στη χώρα μας επικρατεί ακόμη ξενομανία και πολεμούν οτιδήποτε ελληνικό.

Δεν είναι τυχαίο που πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι σε πολλούς τομείς φεύγουν από την Ελλάδα και κάνουν καριέρα στο εξωτερικό. Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω παράπονο, καθώς δουλεύω πάρα πολύ καλά και όταν είμαι στην Ελλάδα» δηλώνει στην Espresso.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!