Αφού απορρίφθηκε από δυο διαφημιστικές εταιρείες για μη τήρηση των κοινοτικών προτύπων, η διαφημιστική καμπάνια για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των...
"εργατριών του σεξ" προβάλλεται πλέον από 50 δημοτικά λεωφορεία στο Σαν Φρανσίσκο. Την καμπάνια χρηματοδοτεί η κλινική St. James, μια κλινική ολοκληρωμένης φροντίδας υγείας στο Σαν Φρανσίσκο, η οποία διευθύνεται και απευθύνεται σε "εργάτριες του σεξ" και τις οικογένειές τους.
Η κλινική ιδρύθηκε το 1999 απ' την ακτιβίστρια και αγωνίστρια υπέρ των δικαιωμάτων των ιερόδουλων Margo St. James.
Η καμπάνια περιλαμβάνει εύθυμες φωτογραφίες (απ' τους ώμους και πάνω) ντόπιων "εργατριών του σεξ", μελών των οικογενειών τους και παρόχων υγειονομικής φροντίδας: μια γυναίκα με μια γούνα, ένας άνδρας μ' ένα σκύλο κι ένα ζευγάρι με τα πρόσωπά τους κοντά το ένα στο άλλο.
Η ατάκα "Κάποια που ξέρεις είναι εργάτρια του σεξ" συνοδεύει τις εικόνες. "Μας δείχνουν πιο ανθρώπινα οι φωτογραφίες", λέει η διευθύντρια της κλινικής Naomi Akers, πρώην ιερόδουλος κι ένα απ' τα 27 πρόσωπα που φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια. "Δεν είμαστε μόνο το στερεότυπο μιας αποκλίνουσας σεξουαλικής συμπεριφοράς - είμαστε καθημερινοί άνθρωποι".
Η κλινική St. James στράφηκε στα δημοτικά λεωφορεία ύστερα απ' την άρνηση δυο μεγάλων διαφημιστικών γραφείων (CBS Outdoor και Clear Channel Outdoor) να προβάλουν την καμπάνια της σε διαφημιστικές πινακίδες. Ο όρος "εργάτρια του σεξ" δεν είναι "οικογενειακός", έγραψε η Barbara Haux, ανώτερο στέλεχος της CBS Outdoor, στο απορριπτικό της mail προς την κλινική. Η έταιρεία είπε ότι μπορεί να αναθεωρούσε, αλλά μόνο αν έβγαινε αυτή η λέξη.
Εκπρόσωπος της άλλης εταιρείας που απέρριψε την καμπάνια (Clear Channel Outdoor) υπερασπίστηκε την επιλογή της, λέγοντας ότι το περιεχόμενο κάθε διαφήμισης πρέπει να είναι σύμφωνο με "τα πρότυπα της τοπικής κοινωνίας". Η κλινική δεν άλλαξε καθόλου την καμπάνια της και τελικά εξασφάλισε συμφωνία με την Titan 360 να την προβάλει στα δημοτικά λεωφορεία. Σύμφωνα με την Akers, είναι αδύνατο να υπολογίσουμε πόσες είναι οι ενεργείς "εργάτριες του σεξ" στο Σαν Φρανσίσκο, αλλά η κλινική εξυπηρετεί περίπου 500 ασθενείς ετησίως.
Ο όρος "σεξουαλική εργασία" περικλείει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων όπως πορνεία, υπηρεσίες "συνοδείας", τηλεφωνικό σεξ, εργασία ως μοντέλο σε live κάμερες , στριπτήζ και πορνογραφία. Η "Πρόταση Κ", ένα μέτρο που προέβλεπε την αποποινικοποίηση της πορνείας στο Σαν Φρανσίσκο το 2008, απορρίφθηκε τελικά παίρνοντας το 41% των ψήφων.
Οι "εργάτριες του σεξ" έχουν τα ίδια δικαιώματα με κάθε άλλο μέλος της κοινωνίας λέει η Rachel Schreiber, καλλιτέχνις και αναπληρώτρια καθηγήτρια στο California College of the Arts που προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της στην κλινική St. James και ήταν η καλλιτεχνική διευθύντρια της καμπάνιας. Η Barbara DeGenevieve, καλλιτέχνις απ' το Σικάγο, ήταν η φωτογράφος.
"εργατριών του σεξ" προβάλλεται πλέον από 50 δημοτικά λεωφορεία στο Σαν Φρανσίσκο. Την καμπάνια χρηματοδοτεί η κλινική St. James, μια κλινική ολοκληρωμένης φροντίδας υγείας στο Σαν Φρανσίσκο, η οποία διευθύνεται και απευθύνεται σε "εργάτριες του σεξ" και τις οικογένειές τους.
Η κλινική ιδρύθηκε το 1999 απ' την ακτιβίστρια και αγωνίστρια υπέρ των δικαιωμάτων των ιερόδουλων Margo St. James.
Η καμπάνια περιλαμβάνει εύθυμες φωτογραφίες (απ' τους ώμους και πάνω) ντόπιων "εργατριών του σεξ", μελών των οικογενειών τους και παρόχων υγειονομικής φροντίδας: μια γυναίκα με μια γούνα, ένας άνδρας μ' ένα σκύλο κι ένα ζευγάρι με τα πρόσωπά τους κοντά το ένα στο άλλο.
Η ατάκα "Κάποια που ξέρεις είναι εργάτρια του σεξ" συνοδεύει τις εικόνες. "Μας δείχνουν πιο ανθρώπινα οι φωτογραφίες", λέει η διευθύντρια της κλινικής Naomi Akers, πρώην ιερόδουλος κι ένα απ' τα 27 πρόσωπα που φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια. "Δεν είμαστε μόνο το στερεότυπο μιας αποκλίνουσας σεξουαλικής συμπεριφοράς - είμαστε καθημερινοί άνθρωποι".
Η κλινική St. James στράφηκε στα δημοτικά λεωφορεία ύστερα απ' την άρνηση δυο μεγάλων διαφημιστικών γραφείων (CBS Outdoor και Clear Channel Outdoor) να προβάλουν την καμπάνια της σε διαφημιστικές πινακίδες. Ο όρος "εργάτρια του σεξ" δεν είναι "οικογενειακός", έγραψε η Barbara Haux, ανώτερο στέλεχος της CBS Outdoor, στο απορριπτικό της mail προς την κλινική. Η έταιρεία είπε ότι μπορεί να αναθεωρούσε, αλλά μόνο αν έβγαινε αυτή η λέξη.
Εκπρόσωπος της άλλης εταιρείας που απέρριψε την καμπάνια (Clear Channel Outdoor) υπερασπίστηκε την επιλογή της, λέγοντας ότι το περιεχόμενο κάθε διαφήμισης πρέπει να είναι σύμφωνο με "τα πρότυπα της τοπικής κοινωνίας". Η κλινική δεν άλλαξε καθόλου την καμπάνια της και τελικά εξασφάλισε συμφωνία με την Titan 360 να την προβάλει στα δημοτικά λεωφορεία. Σύμφωνα με την Akers, είναι αδύνατο να υπολογίσουμε πόσες είναι οι ενεργείς "εργάτριες του σεξ" στο Σαν Φρανσίσκο, αλλά η κλινική εξυπηρετεί περίπου 500 ασθενείς ετησίως.
Ο όρος "σεξουαλική εργασία" περικλείει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων όπως πορνεία, υπηρεσίες "συνοδείας", τηλεφωνικό σεξ, εργασία ως μοντέλο σε live κάμερες , στριπτήζ και πορνογραφία. Η "Πρόταση Κ", ένα μέτρο που προέβλεπε την αποποινικοποίηση της πορνείας στο Σαν Φρανσίσκο το 2008, απορρίφθηκε τελικά παίρνοντας το 41% των ψήφων.
Οι "εργάτριες του σεξ" έχουν τα ίδια δικαιώματα με κάθε άλλο μέλος της κοινωνίας λέει η Rachel Schreiber, καλλιτέχνις και αναπληρώτρια καθηγήτρια στο California College of the Arts που προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της στην κλινική St. James και ήταν η καλλιτεχνική διευθύντρια της καμπάνιας. Η Barbara DeGenevieve, καλλιτέχνις απ' το Σικάγο, ήταν η φωτογράφος.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!