Είναι γνωστό δε πως οι γυναίκες πολύ περισσότερο από τους άνδρες αναρτούν φωτογραφίες ή υλικό με σεξουαλικό χαρακτήρα. Πώς αντιλαμβάνονται όμως οι άνδρες αυτό το υλικό;
Η μελέτη που δείχνει ποιός μας ελκύει στο Facebook έγινε μελέτη σε ετεροφυλόφιλους άνδρες φοιτητές και αφού τους έδειξαν σχετικό υλικό στο facebook, τους ζήτησαν να εκφράσουν τις απόψεις τους (Moreno, 2011).
Σχεδόν όλοι οι άνδρες που συμμετείχαν στη μελέτη είπαν ότι χρησιμοποιούν το facebook για να αξιολογούν πιθανές μελλοντικές συντρόφους. Τρία ήταν τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης: Οι αναρτήσεις που είχαν σεξουαλικά στοιχεία, με την έννοια ότι υποδήλωναν κάτι σεξουαλικό, μεγάλωναν τις σεξουαλικές προσδοκίες των ανδρών Οι αναρτήσεις αυτές μείωναν την επιθυμία των ανδρών να συνάψουν σχέση με τις γυναίκες αυτές Το υλικό που παρουσιαζόταν μέσω του facebook αξιολογήθηκε ως σημαντικό και πολύτιμο αλλά ελλιπές. Τα πολλά likes στο facebook σημαίνουν επιτυχία των ανδρών στις γυναίκες;
Μία μελέτη (Whitchurch, 2011) θέλησε να διαπιστώσει εάν ισχύει πως «μας αρέσουν εκείνοι στους οποίους αρέσουμε». Η μελέτη στηρίχτηκε πάλι στο facebook. Έδειξαν σε κάθε γυναίκα που συμμετείχε στη μελέτη τα προφίλ τεσσάρων ανδρών και τους είπαν ότι οι άνδρες:
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι γυναίκες αισθάνονταν μεγαλύτερη έλξη για τους άνδρες που ήταν αβέβαιοι! Κατόπιν, τους άρεσαν εκείνοι που ελκύονταν πολύ από αυτές και, τέλος, τους άρεσαν λιγότερο οι άνδρες που ελκύονταν μέτρια από αυτές. Φαίνεται, λοιπόν, πως όταν η δραστηριότητα κάποιου άνδρα στο facebook κάνει ασαφές το ενδιαφέρον του για κάποια γυναίκα, τότε αυτό είναι πιο ελκυστικό ακόμη και από το έντονο ενδιαφέρον.
Η μελέτη που δείχνει ποιός μας ελκύει στο Facebook έγινε μελέτη σε ετεροφυλόφιλους άνδρες φοιτητές και αφού τους έδειξαν σχετικό υλικό στο facebook, τους ζήτησαν να εκφράσουν τις απόψεις τους (Moreno, 2011).
Σχεδόν όλοι οι άνδρες που συμμετείχαν στη μελέτη είπαν ότι χρησιμοποιούν το facebook για να αξιολογούν πιθανές μελλοντικές συντρόφους. Τρία ήταν τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης: Οι αναρτήσεις που είχαν σεξουαλικά στοιχεία, με την έννοια ότι υποδήλωναν κάτι σεξουαλικό, μεγάλωναν τις σεξουαλικές προσδοκίες των ανδρών Οι αναρτήσεις αυτές μείωναν την επιθυμία των ανδρών να συνάψουν σχέση με τις γυναίκες αυτές Το υλικό που παρουσιαζόταν μέσω του facebook αξιολογήθηκε ως σημαντικό και πολύτιμο αλλά ελλιπές. Τα πολλά likes στο facebook σημαίνουν επιτυχία των ανδρών στις γυναίκες;
Μία μελέτη (Whitchurch, 2011) θέλησε να διαπιστώσει εάν ισχύει πως «μας αρέσουν εκείνοι στους οποίους αρέσουμε». Η μελέτη στηρίχτηκε πάλι στο facebook. Έδειξαν σε κάθε γυναίκα που συμμετείχε στη μελέτη τα προφίλ τεσσάρων ανδρών και τους είπαν ότι οι άνδρες:
ελκύονται πολύ από αυτές
ελκύονται μέτρια
δεν είναι βέβαιο – ίσως ελκύονται πολύ, ίσως μέτρια (αβεβαιότητα)
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι γυναίκες αισθάνονταν μεγαλύτερη έλξη για τους άνδρες που ήταν αβέβαιοι! Κατόπιν, τους άρεσαν εκείνοι που ελκύονταν πολύ από αυτές και, τέλος, τους άρεσαν λιγότερο οι άνδρες που ελκύονταν μέτρια από αυτές. Φαίνεται, λοιπόν, πως όταν η δραστηριότητα κάποιου άνδρα στο facebook κάνει ασαφές το ενδιαφέρον του για κάποια γυναίκα, τότε αυτό είναι πιο ελκυστικό ακόμη και από το έντονο ενδιαφέρον.