Η «blogόσφαιρα» -αναμφισβήτητα η νούμερο ένα «μηχανή» στη νέα εποχή των media- γίνεται όλο και πιο... θηλυκή ενώ τα παραδοσιακά Μέσα «εισβάλλουν» στα blogs με γοργούς ρυθμούς, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.
«Είναι υγιές και ώριμο. Κάθε παραδοσιακό Μέσο έχει το δικό του blog και το χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει 'κοινότητες' γύρω από τα άρθρα του», είπε ο Shani Higgins, διευθύνων σύμβουλος της Technorati Media.
Σύμφωνα με τη μελέτη της εταιρείας όλο και περισσότερες γυναίκες blogάρουν ενώ παρόλο που οι άνδρες κρατούν ακόμα τα «ηνία» το ποσοστό τους έπεσε στο 59% από το 64% που ήταν πέρυσι.
Τα παραδοσιακά Media προσπαθούν να αυξήσουν τη δημοτικότητα των blogs τους έτσι ώστε να προαγάγουν την εμπορικότητά τους, αναφέρει ο Higgins και συνεχίζει λέγοντας «δείτε τις ιστοσελίδες των Times της Νέας Υόρκης και του CNN. To blogging παίζει τεράστιο ρόλο σε ό,τι συμβαίνει. Προσπαθούν να γεφυρώσουν το κενό μεταξύ της άποψης και των γεγονότων σε πραγματικό χρόνο».
«Είναι υγιές και ώριμο. Κάθε παραδοσιακό Μέσο έχει το δικό του blog και το χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει 'κοινότητες' γύρω από τα άρθρα του», είπε ο Shani Higgins, διευθύνων σύμβουλος της Technorati Media.
Σύμφωνα με τη μελέτη της εταιρείας όλο και περισσότερες γυναίκες blogάρουν ενώ παρόλο που οι άνδρες κρατούν ακόμα τα «ηνία» το ποσοστό τους έπεσε στο 59% από το 64% που ήταν πέρυσι.
Τα παραδοσιακά Media προσπαθούν να αυξήσουν τη δημοτικότητα των blogs τους έτσι ώστε να προαγάγουν την εμπορικότητά τους, αναφέρει ο Higgins και συνεχίζει λέγοντας «δείτε τις ιστοσελίδες των Times της Νέας Υόρκης και του CNN. To blogging παίζει τεράστιο ρόλο σε ό,τι συμβαίνει. Προσπαθούν να γεφυρώσουν το κενό μεταξύ της άποψης και των γεγονότων σε πραγματικό χρόνο».
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!