p

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τα Περιοδικά που άλλαξαν το Σεξ

Το νέο βιβλίο του Mike Edison, «Dirty! Dirty! Dirty! -- Of Playboys, Pigs, and Penthouse Paupers, An American Tale of Sex and Wonder», αναφέρεται στο πως τα ανδρικά περιοδικά νομιμοποίησαν το γυμνό και άλλαξαν την κουλτούρα του κόσμου για το σεξ. Ας δούμε τι λέει ο ίδιος για το βιβλίο του στην αμερικάνικη εφημερίδα Huffington Post:


«Το πρώτο περιοδικό Playboy που είδα ποτέ μου, ήταν αυτό που είχε ο παππούς μου, Hyman Drubner, όχι και τόσο κρυμμένο, στον κοντά κίτρινο καναπέ που καθόταν τις Κυριακές και παρακολουθούσε γκολφ.

Τον είχα δει σε πάρτι και γάμους να πίνει και να καπνίζει και ήταν πράγματι πολύ γοητευτικός τύπος. Και για να είναι έτσι, θεωρούσα ότι συνέβαλλε η καλή συλλογή που είχε από αυτά τα περιοδικά. Σύντομα λοιπόν έφτιαξα κι εγώ τη δική μου συλλογή από αυτά τα «πονηρά» περιοδικά πριν αρχίσω να βλέπω λίγο διαφορετικά τα πραγματικά κορίτσια, καθώς όταν μεγαλώνεις είναι καλύτερα να έχεις δίπλα σου κορίτσια με σάρκα και οστά.

Και στη συνέχεια βρήκα τον εαυτό μου να γράφει σε τέτοια περιοδικά, όπως το Screw και το Hustler, τα οποία ήταν σημείο αναφοράς της ελευθερίας του λόγου, της σκληρής πολιτικής σάτιρας και φυσικά γεμάτα γυμνές γυναίκες.

Το νέο μου βιβλίο, «Dirty! Dirty! Dirty! -- Of Playboys, Pigs, and Penthouse Paupers, An American Tale of Sex and Wonder», είναι ένα οδοιπορικό στην κουλτούρα «μόνο για ενήλικες», όπως αυτή εξελίχθηκε στην 60χρονη ιστορία, από τον Αϊζενχάουερ μέχρι τον Κλίντον και εστιάζει στους τ΄σσερις... καβαλλάρηδες της Πορνογραφίας, Hugh Hefner με το Playboy, Bob Guccione με το Penthouse, Larry Flynt με το Hustler, και Al Goldstein με το Screw. Μαζί βέβαια με πολλούς σταρ, συμπεριλαμβανομένων του Lenny Bruce, της Jayne Mansfieldκαι του John Lennon, οι οποίοι ήταν στρατιώτες στον πόλεμο για την ελευθερία της έκφρασης.

Οταν άρχισα να γράφω το «Dirty! Dirty! Dirty!», ο Gay Talese, ο οποίος δεν είχε καταλάβει τις προθέσεις μου και υποψιαζόταν ότι ήμουν εναντίον του πορνό, μου ούρλιαξε: «Εχω ωφεληθεί από αυτά τα περιοδικά, κάθε συγγραφέας έχει ... Πήραμε ελευθερία χάρη στο πορνογράφους όχι, το γαμημένο ελίτ, όπως ο Alfred Knopf και ο Farrar, οι Straus & Giraux. Χρειαζόμαστε μια ελεύθερη κοινωνία, και η ελευθερία δεν κερδίζεται από λογοτεχνικά πάρτι με τσάι και καλές προθέσεις, ενάρετες ακαδημίες... Κερδίζεται από κακόφημους ανθρώπους όπως ο Al Goldstein.

Αυτές τις μέρες μπορείτε να πατήσετε ένα κουμπί στον υπολογιστή σας στο Internet και να δείτε τα πιο απίθανα σεξουαλικά κόλπα του ανθρώπινου είδους και μάλιστα δωρεάν. Υποθέτω ότι για μερικούς αυτό είναι κάποιο είδος νίκης, αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος. Νομίζω ότι όταν πρόκειται για το σεξ, θα πρέπει να υπάρχει περισσότερο μια διαδικασία για να το ανακαλύψεις και οι εικόνες των γυμνών κυρίες θα πρέπει να κρατιούνται λίγο πιο μακριά από το φως. Με άλλα λόγια, τα αγόρια πρέπει να τα κλέψουν από τους πατεράδες, τους θείους και τους παππούδες, όπως το έκανα και εγώ, και όπως έχει συμβεί εδώ και δεκαετίες πριν από μένα. Γιατί τώρα όλα μοιάζουν εύκολα και ψεύτικα. Οπως λέω στο Dirty! Dirty! Dirty!, με όλο αυτό το τεχνολογικό θαύμα στη διάθεσή μας, τι θα πρέπει να συμβεί για να είναι όντως θαύμα;

Ο Hefner ξεπήδησε από το Esquire και το λιγότερο γνωστό Mans World, στα οποία δούλευε, για να φτιάξει το δικό του περιοδικό το οποίο θεωρούσε ότι ταίριαζε στον μοντέρνο άνδρα.

Εδωσε μια κοσμοπολίτικη νότα στη ζωή του παραμελημένου αστού. Ο Hefner δεν νομιμοποίησε μόνο τα γυμνά περιοδικά, συνέβαλλε και στο να γίνουν «έξυπνα». Δυστυχώς όμως έγινε πρωταγωνιστής των πιο αρνητικών στερεότυπων, προβάλλοντας κορίτσια που ήταν όλα σχεδόν στην κατάσταση μισθοδοσίας του Playboy, μη δείχνοντας έτσι πραγματικά κανένα σεβασμό για την ανάδειξη του πραγματικού σεξ.

Οπως μου έλεγε κάποτε ένας αστός εργένης... «Χάρη στο Playboy έμαθα ότι χρειάζομαι μια Maserati για να πηδήξω, αλλά χάρη στο Screw μπορώ να απολαύσω να μου τραβήξουν μια μαλακία για είκοσι δολλάρια»!

http://69magazine.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!