Η αλληλεπίδραση μεταξύ των νομοθετών στο Κογκρέσο και των ψηφοφόρων έχει αυξηθεί σε ποσοστό 300% λόγω των διαφημίσεων του Facebook....
Έτσι προκύπτει από τα δεδομένα που συνέλεξε η νομική εταιρία ηλεκτρονικών επικοινωνιών iConsituent. Η εταιρία με έδρα την Ουάσινγκτον, συνεργάζεται με περισσότερους από 90 πολιτικούς του Κονγκρέσου για την δημιουργία των διαφημίσεών τους στο Facebook.
Τα ευρήματα της έρευνας αναφέρουν επίσης πως παρατηρήθηκε αύξηση 900% στο μέσο όρο των ατόμων που έκαναν «like» στην σελίδα κάποιου εκλεγμένου αφότου είδαν τις διαφημίσεις τους στο facebook.
Έτσι προκύπτει από τα δεδομένα που συνέλεξε η νομική εταιρία ηλεκτρονικών επικοινωνιών iConsituent. Η εταιρία με έδρα την Ουάσινγκτον, συνεργάζεται με περισσότερους από 90 πολιτικούς του Κονγκρέσου για την δημιουργία των διαφημίσεών τους στο Facebook.
Τα ευρήματα της έρευνας αναφέρουν επίσης πως παρατηρήθηκε αύξηση 900% στο μέσο όρο των ατόμων που έκαναν «like» στην σελίδα κάποιου εκλεγμένου αφότου είδαν τις διαφημίσεις τους στο facebook.