Με τη βοήθεια μιας εταιρείας που εξειδικεύεται στον συγκεκριμένο τομέα, το site Mashable μελέτησε τις κινήσεις των ματιών των χρηστών, όταν επισκέπτονται την αρχική σελίδα κάποιου φίλου τους στο Facebook....
Έτσι δημιούργησαν γραφήματα που αποτυπώνουν τις κινήσεις αυτές, αποκαλύπτοντας ποια είναι τα στοιχεία αυτά που παρατηρούν περισσότερο οι επισκέπτες.
Με κόκκινο φυσικά τα σημεία αυτά που παρατηρούν περισσότερο, με την φωτογραφία του προφίλ να απασχολεί περισσότερο τους επισκέπτες.
Δείτε την εικόνα:
Έτσι δημιούργησαν γραφήματα που αποτυπώνουν τις κινήσεις αυτές, αποκαλύπτοντας ποια είναι τα στοιχεία αυτά που παρατηρούν περισσότερο οι επισκέπτες.
Με κόκκινο φυσικά τα σημεία αυτά που παρατηρούν περισσότερο, με την φωτογραφία του προφίλ να απασχολεί περισσότερο τους επισκέπτες.
Δείτε την εικόνα: