Σκληραίνει η στάση των αρχών απέναντι στις ''επεξεργασμένες'' αφίσες διαφημίσεων στο εξωτερικό.
Έτσι, η διαφημιστική καμπάνια της γνωστής εταιρείας καλλυντικών Cover Girl απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ καθώς οι αρχές έκριναν ότι είχε χρησιμοποιηθεί υπερβολικό photoshop.
Mάλιστα η αφίσα, με το γνωστό μοντέλο Taylor Swift, ανέφερε στο κάτω μέρος ότι υπήρχε ειδική επεξεργασία, αλλά οι αρχές τόνισαν ότι είναι ''απαράδεκτο να διαφημίζονται τα τελικά αισθητικά αποτελέσματα ενός προϊόντος (μάσκαρα), αλλά από την άλλη να τα έχεις επεξεργαστεί ψηφιακά''.
Ο Τύπος πάντως κάνει λόγο για το ξεκίνημα μιας πιο αυστηρής πολιτικής απέναντι στη χρήση photoshop σε διαφημίσεις...
Έτσι, η διαφημιστική καμπάνια της γνωστής εταιρείας καλλυντικών Cover Girl απαγορεύτηκε στις ΗΠΑ καθώς οι αρχές έκριναν ότι είχε χρησιμοποιηθεί υπερβολικό photoshop.
Mάλιστα η αφίσα, με το γνωστό μοντέλο Taylor Swift, ανέφερε στο κάτω μέρος ότι υπήρχε ειδική επεξεργασία, αλλά οι αρχές τόνισαν ότι είναι ''απαράδεκτο να διαφημίζονται τα τελικά αισθητικά αποτελέσματα ενός προϊόντος (μάσκαρα), αλλά από την άλλη να τα έχεις επεξεργαστεί ψηφιακά''.
Ο Τύπος πάντως κάνει λόγο για το ξεκίνημα μιας πιο αυστηρής πολιτικής απέναντι στη χρήση photoshop σε διαφημίσεις...