Ενδιαφέρον έχουν τα συγκεντρωτικά νούμερα και τα ποσοστά των Ελλήνων χρηστών στο διαδίκτυο και τα social media....
Οι Έλληνες λοιπόν αγαπάνε το Facebook: το 2011 είχαμε 88 εκατομμύρια ανανεώσεις και σχόλια στο Facebook, ενώ σύμφωνα με την ιστοσελίδα Socialbakers 3.562.120 Έλληνες βρίσκονται στο Facebook συνολικά.
Η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα στην 42η θέση στη λίστα με τους χρήστες ανά χώρα, ενώ όπως δείχνουν τα στοιχεία το ποσοστό διείσδυσης αγγίζει το 33,14%.
Η πλειοψηφία των χρηστών είναι ηλικίας 25 έως 35 ετών, ενώ ακολουθούν οι ηλικίες από 18 έως 24 και στην τρίτη θέση από 35 έως 44. Μεταξύ ανδρών και γυναικών προηγείται το «ισχυρό φύλο» με 56%.
Από κοντά και το Τwitter με περίπου 66 εκατομμύρια ελληνόφωνα tweets. 100.000 Έλληνες twittάρουν με μέσο όρο 180.000 tweets την ημέρα.
Εξίσου ενεργοί είναι οι Έλληνες και στο Youtube με 50.000 σχόλια ημερησίως...
Όσον αφορά τις αγορές online, σύμφωνα με τα στοιχεία το Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών οι Έλληνες πραγματοποίησαν online αγορές το 2011 αξίας 1,7 δις ευρώ..
Και όλα αυτά παρόλο που σύμφωνα με μια παλιότερη μελέτη σχεδόν οι μισοί συμπατριώτες μας δεν έχουν σερφάρει ποτέ στο διαδίκτυο!
Οι Έλληνες λοιπόν αγαπάνε το Facebook: το 2011 είχαμε 88 εκατομμύρια ανανεώσεις και σχόλια στο Facebook, ενώ σύμφωνα με την ιστοσελίδα Socialbakers 3.562.120 Έλληνες βρίσκονται στο Facebook συνολικά.
Η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα στην 42η θέση στη λίστα με τους χρήστες ανά χώρα, ενώ όπως δείχνουν τα στοιχεία το ποσοστό διείσδυσης αγγίζει το 33,14%.
Η πλειοψηφία των χρηστών είναι ηλικίας 25 έως 35 ετών, ενώ ακολουθούν οι ηλικίες από 18 έως 24 και στην τρίτη θέση από 35 έως 44. Μεταξύ ανδρών και γυναικών προηγείται το «ισχυρό φύλο» με 56%.
Από κοντά και το Τwitter με περίπου 66 εκατομμύρια ελληνόφωνα tweets. 100.000 Έλληνες twittάρουν με μέσο όρο 180.000 tweets την ημέρα.
Εξίσου ενεργοί είναι οι Έλληνες και στο Youtube με 50.000 σχόλια ημερησίως...
Όσον αφορά τις αγορές online, σύμφωνα με τα στοιχεία το Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών οι Έλληνες πραγματοποίησαν online αγορές το 2011 αξίας 1,7 δις ευρώ..
Και όλα αυτά παρόλο που σύμφωνα με μια παλιότερη μελέτη σχεδόν οι μισοί συμπατριώτες μας δεν έχουν σερφάρει ποτέ στο διαδίκτυο!