Το Twiiter δεν είναι πια social media – είναι κοινωνία. Και όπως συμβαίνει σε κάθε κοινωνία υπάρχουν φυλές. Δες ποιες είναι…
Οι διάσημοι
Σκοπός τους: Να προωθήσουν τη δουλειά τους, να διατηρούν επαφές με άλλους διάσημους χωρίς να τηλεφωνιούνται, να δείξουν ότι είναι κάτι περισσότερο από όμορφα πρόσωπα, να μοιραστούν την καθημερινότητά τους με τον απλό πολίτη, να μας καλημερίζουν και να μας καληνυχτίζουν με δισεκατομμύρια θαυμαστικά και πολλά greeklish. Μετά την ανακάλυψη του Twitter, η διασημότητα στην Ελλάδα είναι πιο κοντά από ποτέ. Και μεταξύ της και με τον υπόλοιπο κόσμο. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ακολουθούν: Άλλους διάσημους, συνεργάτες και πρώην συνεργάτες, PRίστες, wannabes και τα πετυχημένα προφίλ του Twitter (ακολουθεί λίστα) για ευτυχισμένο retweeting.
Το άβατάρ τους: Είναι από τους τυχερούς που δεν ψάχνουν όλη την gallery για μια καλή φωτογραφία. Λόγω δουλειάς, έχουν πληθώρα από αψεγάδιαστα κοντινά ή ολόσωμες φωτογραφίες με ολόλευκα φόντα και εξαφανισμένα έξτρα κιλάκια. Οι λιγότερο διάσημοι τραβούν με το κινητό τη φωτογράφησή τους από το περιοδικό και την αναρτούν σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
Οι αγανακτισμένοι
Σκοπός τους: Να κράξουν. Να διαφωνήσουν με το πολιτικό σύστημα, να ειρωνευτούν οτιδήποτε λάμπει, να καταγγείλουν, να κάνουν retweet όλα τα άρθρα που συμπεριλαμβάνουν τις λέξεις «ηλικιωμένος», «συνταξιούχος», «άνεργος», «πολύτεκνος», «αίσχος», «ντροπή». Φυσικά, θα ξινίσουν ανοιχτά όταν η timeline παθιάζεται με τα Dancing on Ice, Dancing With the Stars, Eurovision κ.λπ. και θα δηλώσουν ότι εκείνοι δεν τα έχουν δει ποτέ και «πού πάμε ως έθνος;».
Ακολουθούν: Άλλους αγανακτισμένους, τον Βαξεβάνη, εναλλακτικούς bloggers, διάσημους που μισούν και κράζουν με την πρώτη ευκαιρία, ειδησεογραφικά site με τα οποία διαφωνούν και κράζουν επίσης με την πρώτη ευκαιρία.
Το άβατάρ τους: Σύμβολο ή γραφιστικό που καταλαβαίνουν μόνο οι ίδιοι και εξυπηρετεί το ψευδώνυμό τους, γιατί δεν έχουν σχεδόν ποτέ πραγματικό ονοματεπώνυμο.
Οι «πιο έξυπνοι από σένα»
Σκοπός τους: Να είναι πιο έξυπνοι από σένα και –αν είσαι τυχερός– να σε μυήσουν στο σύμπαν τους. Από τότε που οι μεγαλύτεροι nerds έγιναν δισεκατομμυριούχοι, οι ακόλουθοί τους οργώνουν με σηκωμένο φρύδι τα social media, προσπαθώντας να αποδείξουν πόσο έξυπνοι είναι που καταλαβαίνουν ένα άρθρο γεμάτο αρχικά και νούμερα. Έτσι ξοδεύουν τη μέρα τους κάνοντας retweet δεκάδες άρθρα που εξελίσσουν τεχνολογικά τον πλανήτη και σκοτώνουν για πάντα τη λίμπιντο ώστε όλοι κάποτε να βγάλουν από το μυαλό τους το σεξ και να μας κυβερνήσουν τα ρομπότ.
Ακολουθούν: Το είδος τους αποκλειστικά όταν μιλάμε για την Ελλάδα. Τους γκουρού τους, όταν μιλάμε για εξωτερικό.
Το άβατάρ τους: Σοβαρές φωτογραφίες τους (από ομιλίες ή αυτές που βάζουν στα CV), που όμως δεν αποκλείουν και το να πέσει καμία γκόμενα ή κάποια παραλλαγή με νόημα των διάσημων tech logos (π.χ., μήλο δαγκωμένο σε δύο πλευρές).
Οι «έχω ενδιαφέρουσα ζωή»
Σκοπός τους: Να μοιραστούν μαζί μας και την παραμικρή λεπτομέρεια της
καθημερινής και νυχτερινής ζωής τους. Στέλνουν φωτογραφίες από οπουδήποτε βρίσκονται, κάνουν check in στο 4square με το που πατήσουν το πόδι τους σε μαγαζί και μοιράζονται μαζί μας τα πάντα με ενθουσιασμό.
Ακολουθούν: Όλους τους κολλητούς τους με τους οποίους μιλούν στη δική τους πριβέ γλώσσα, όλα τα κουτσομπολίστικα και αρκετούς διάσημους, με τους οποίους φέρονται σαν να βγαίνουν μαζί.
Το άβατάρ τους: Φωτογραφίες τραβηγμένες από τους ίδιους με μούτες, πόζες, μαλλιά στη μούρη, γλώσσα έξω, σουφρωμένα χείλη, κλείσιμο ματιού, γυαλιά ηλίου και οτιδήποτε υποδηλώνει «ανεπιτήδευτα μοιραίος/α». Εννοείται ότι πριν αναρτηθεί η συγκεκριμένη φωτογραφία, έχουν τραβήξει σαράντα παρόμοιες με όλα τα προαναφερθέντα.
Οι fans
Σκοπός τους: Να εκμεταλλευτούν την πρόσβαση που προσφέρει το Twitter και να ευχηθούν «καλή πρεμιέρα», να πούνε «είσαι τέλεια με αυτό το φόρεμα» ή να κάνουν σχόλιο στους followers τους για το διάσημο που τους αφορά αλλά κάνοντάς τον πάντα mention ώστε να το δει και να τσιμπήσει.
Ακολουθούν: Διάσημους, ημιδιάσημους, σελέμπριτι του δευτερολέπτου, φίλους διασήμων και άτομα που έχουν οποιαδήποτε σχέση με την προβολή.
Το άβατάρ τους: Γλυκά καρτούν τύπου Κάντι Κάντι (για να στηρίξει τον παιδικό ενθουσιασμό του «είσαι θεάααααααα!!!!!!!!!!! Σε λατρεύωωωωωωω!!!!!» ), το σκύλο τους ή τη γάτα τους (ώστε να μασήσουν ζωόφιλοι διάσημοι, όπως, π.χ., Μελέτη ή Γερμανού) ή τα παιδιά τους (για να ενθουσιαστούν οι μανούλες, όπως, π.χ., Χρηστίδου, Μπακοδήμου, Καμπούρη).
Οι περίεργοι
Σκοπός τους: Να είναι ενήμεροι για το τι συμβαίνει εκεί μέσα, χωρίς όμως ποτέ να μιλάνε. Συνήθως είναι πολύ καινούργιοι και ντρέπονται να μιλήσουν. Πιο σπάνια, όντως δεν έχουν κάτι να πούνε.
Ακολουθούν: Όλα τα ελληνικά ειδησεογραφικά, ένα-δυο διάσημους, τον Χατζηνικολάου, τον Βαξεβάνη, την Τσαπανίδου και αρκετά ξένα ειδησεογραφικά που προσπερνούν βιαστικά στην timeline, αλλά τα συστήνουν ως must αν είσαι καινούργιος.
Το άβατάρ τους: Συνήθως δεν μπαίνουν καν στον κόπο να βάλουν, οπότε στο 90% των περιπτώσεων διατηρούν το αβγό.
Οι ατακαδόροι
Σκοπός τους: Να πουν σε κάποιον κάτι αστείο που σκέφτηκαν, να κοροϊδέψουν σαν stand-up comedians σε κοινό. (Και να τσιμπήσουν κανέναν παραπάνω follower…). Όσοι μέχρι τώρα πιστεύαμε ότι το ελληνικό χιούμορ είναι αυτό που βλέπεις στην τηλεόραση και καταφεύγαμε σε αμερικανιές με τη δικαιολογία «είναι, μωρέ, πιο ευέλικτη η αγγλική γλώσσα» τώρα αναθεωρούμε.
Ακολουθούν: Όμοιούς τους (είναι κάτι σαν κοινωνία μεταξύ τους), ειδησεογραφικά προφίλ και όποιον τους γυαλίσει, διάσημο ή μη.
Το άβατάρ τους: Είτε πρόκειται για πραγματική τους φωτογραφία ή για γραφιστικό, είναι συνήθως χιουμοριστικό.
Οι διάσημοι
Σκοπός τους: Να προωθήσουν τη δουλειά τους, να διατηρούν επαφές με άλλους διάσημους χωρίς να τηλεφωνιούνται, να δείξουν ότι είναι κάτι περισσότερο από όμορφα πρόσωπα, να μοιραστούν την καθημερινότητά τους με τον απλό πολίτη, να μας καλημερίζουν και να μας καληνυχτίζουν με δισεκατομμύρια θαυμαστικά και πολλά greeklish. Μετά την ανακάλυψη του Twitter, η διασημότητα στην Ελλάδα είναι πιο κοντά από ποτέ. Και μεταξύ της και με τον υπόλοιπο κόσμο. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ακολουθούν: Άλλους διάσημους, συνεργάτες και πρώην συνεργάτες, PRίστες, wannabes και τα πετυχημένα προφίλ του Twitter (ακολουθεί λίστα) για ευτυχισμένο retweeting.
Το άβατάρ τους: Είναι από τους τυχερούς που δεν ψάχνουν όλη την gallery για μια καλή φωτογραφία. Λόγω δουλειάς, έχουν πληθώρα από αψεγάδιαστα κοντινά ή ολόσωμες φωτογραφίες με ολόλευκα φόντα και εξαφανισμένα έξτρα κιλάκια. Οι λιγότερο διάσημοι τραβούν με το κινητό τη φωτογράφησή τους από το περιοδικό και την αναρτούν σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
Οι αγανακτισμένοι
Σκοπός τους: Να κράξουν. Να διαφωνήσουν με το πολιτικό σύστημα, να ειρωνευτούν οτιδήποτε λάμπει, να καταγγείλουν, να κάνουν retweet όλα τα άρθρα που συμπεριλαμβάνουν τις λέξεις «ηλικιωμένος», «συνταξιούχος», «άνεργος», «πολύτεκνος», «αίσχος», «ντροπή». Φυσικά, θα ξινίσουν ανοιχτά όταν η timeline παθιάζεται με τα Dancing on Ice, Dancing With the Stars, Eurovision κ.λπ. και θα δηλώσουν ότι εκείνοι δεν τα έχουν δει ποτέ και «πού πάμε ως έθνος;».
Ακολουθούν: Άλλους αγανακτισμένους, τον Βαξεβάνη, εναλλακτικούς bloggers, διάσημους που μισούν και κράζουν με την πρώτη ευκαιρία, ειδησεογραφικά site με τα οποία διαφωνούν και κράζουν επίσης με την πρώτη ευκαιρία.
Το άβατάρ τους: Σύμβολο ή γραφιστικό που καταλαβαίνουν μόνο οι ίδιοι και εξυπηρετεί το ψευδώνυμό τους, γιατί δεν έχουν σχεδόν ποτέ πραγματικό ονοματεπώνυμο.
Οι «πιο έξυπνοι από σένα»
Σκοπός τους: Να είναι πιο έξυπνοι από σένα και –αν είσαι τυχερός– να σε μυήσουν στο σύμπαν τους. Από τότε που οι μεγαλύτεροι nerds έγιναν δισεκατομμυριούχοι, οι ακόλουθοί τους οργώνουν με σηκωμένο φρύδι τα social media, προσπαθώντας να αποδείξουν πόσο έξυπνοι είναι που καταλαβαίνουν ένα άρθρο γεμάτο αρχικά και νούμερα. Έτσι ξοδεύουν τη μέρα τους κάνοντας retweet δεκάδες άρθρα που εξελίσσουν τεχνολογικά τον πλανήτη και σκοτώνουν για πάντα τη λίμπιντο ώστε όλοι κάποτε να βγάλουν από το μυαλό τους το σεξ και να μας κυβερνήσουν τα ρομπότ.
Ακολουθούν: Το είδος τους αποκλειστικά όταν μιλάμε για την Ελλάδα. Τους γκουρού τους, όταν μιλάμε για εξωτερικό.
Το άβατάρ τους: Σοβαρές φωτογραφίες τους (από ομιλίες ή αυτές που βάζουν στα CV), που όμως δεν αποκλείουν και το να πέσει καμία γκόμενα ή κάποια παραλλαγή με νόημα των διάσημων tech logos (π.χ., μήλο δαγκωμένο σε δύο πλευρές).
Οι «έχω ενδιαφέρουσα ζωή»
Σκοπός τους: Να μοιραστούν μαζί μας και την παραμικρή λεπτομέρεια της
καθημερινής και νυχτερινής ζωής τους. Στέλνουν φωτογραφίες από οπουδήποτε βρίσκονται, κάνουν check in στο 4square με το που πατήσουν το πόδι τους σε μαγαζί και μοιράζονται μαζί μας τα πάντα με ενθουσιασμό.
Ακολουθούν: Όλους τους κολλητούς τους με τους οποίους μιλούν στη δική τους πριβέ γλώσσα, όλα τα κουτσομπολίστικα και αρκετούς διάσημους, με τους οποίους φέρονται σαν να βγαίνουν μαζί.
Το άβατάρ τους: Φωτογραφίες τραβηγμένες από τους ίδιους με μούτες, πόζες, μαλλιά στη μούρη, γλώσσα έξω, σουφρωμένα χείλη, κλείσιμο ματιού, γυαλιά ηλίου και οτιδήποτε υποδηλώνει «ανεπιτήδευτα μοιραίος/α». Εννοείται ότι πριν αναρτηθεί η συγκεκριμένη φωτογραφία, έχουν τραβήξει σαράντα παρόμοιες με όλα τα προαναφερθέντα.
Οι fans
Σκοπός τους: Να εκμεταλλευτούν την πρόσβαση που προσφέρει το Twitter και να ευχηθούν «καλή πρεμιέρα», να πούνε «είσαι τέλεια με αυτό το φόρεμα» ή να κάνουν σχόλιο στους followers τους για το διάσημο που τους αφορά αλλά κάνοντάς τον πάντα mention ώστε να το δει και να τσιμπήσει.
Ακολουθούν: Διάσημους, ημιδιάσημους, σελέμπριτι του δευτερολέπτου, φίλους διασήμων και άτομα που έχουν οποιαδήποτε σχέση με την προβολή.
Το άβατάρ τους: Γλυκά καρτούν τύπου Κάντι Κάντι (για να στηρίξει τον παιδικό ενθουσιασμό του «είσαι θεάααααααα!!!!!!!!!!! Σε λατρεύωωωωωωω!!!!!» ), το σκύλο τους ή τη γάτα τους (ώστε να μασήσουν ζωόφιλοι διάσημοι, όπως, π.χ., Μελέτη ή Γερμανού) ή τα παιδιά τους (για να ενθουσιαστούν οι μανούλες, όπως, π.χ., Χρηστίδου, Μπακοδήμου, Καμπούρη).
Οι περίεργοι
Σκοπός τους: Να είναι ενήμεροι για το τι συμβαίνει εκεί μέσα, χωρίς όμως ποτέ να μιλάνε. Συνήθως είναι πολύ καινούργιοι και ντρέπονται να μιλήσουν. Πιο σπάνια, όντως δεν έχουν κάτι να πούνε.
Ακολουθούν: Όλα τα ελληνικά ειδησεογραφικά, ένα-δυο διάσημους, τον Χατζηνικολάου, τον Βαξεβάνη, την Τσαπανίδου και αρκετά ξένα ειδησεογραφικά που προσπερνούν βιαστικά στην timeline, αλλά τα συστήνουν ως must αν είσαι καινούργιος.
Το άβατάρ τους: Συνήθως δεν μπαίνουν καν στον κόπο να βάλουν, οπότε στο 90% των περιπτώσεων διατηρούν το αβγό.
Οι ατακαδόροι
Σκοπός τους: Να πουν σε κάποιον κάτι αστείο που σκέφτηκαν, να κοροϊδέψουν σαν stand-up comedians σε κοινό. (Και να τσιμπήσουν κανέναν παραπάνω follower…). Όσοι μέχρι τώρα πιστεύαμε ότι το ελληνικό χιούμορ είναι αυτό που βλέπεις στην τηλεόραση και καταφεύγαμε σε αμερικανιές με τη δικαιολογία «είναι, μωρέ, πιο ευέλικτη η αγγλική γλώσσα» τώρα αναθεωρούμε.
Ακολουθούν: Όμοιούς τους (είναι κάτι σαν κοινωνία μεταξύ τους), ειδησεογραφικά προφίλ και όποιον τους γυαλίσει, διάσημο ή μη.
Το άβατάρ τους: Είτε πρόκειται για πραγματική τους φωτογραφία ή για γραφιστικό, είναι συνήθως χιουμοριστικό.