Η bytelevel.com για όγδοη συνεχή χρονιά εκδίδει την έκθεσή της για τα sites με την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως.....
Την πρώτη θέση κατακτά η Google και ακολουθεί το Facebook στη δεύτερη θέση! Ποιά είναι όμως τα κριτήρια που καθορίζουν τη δεκάδα με τα websites με την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως; Πρώτα απ'όλα η bytelevel.com επιλέγει τις εταιρείες που είναι η κορυφή στο είδος τους, δηλαδή, στον τομέα της αγοράς που συμμετέχουν.Έχει μεγάλη σημασία πόσο ισχρυρό είναι ένα brand μιας εταιρείας!
Έκτος από αυτό το κριτήριο υπάρχουν και κάποιοι άλλοι γνώμονες, που είναι οι παρακάτω:
-Ο αριθμό γλωσσών που υποστηρίζει. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των γλωσσών που υποστηρίζει ένα website, τόσο μεγαλύτερη η απήχηση που θα έχει παγκοσμίως.
-Το πόσο εύκολα και γρήγορα βρίσκει κάποιος χρήστης το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει στο site αυτό, ανεξάρτητα από το τι γλώσσα μιλάει.
-Πόσο "τοπικό" είναι το κομμάτι του περιεχομένου που απευθύνεται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.
-Κατά πόσο ο σχεδιασμός του είνα εύχρηστος και προσβάσιμος από κινητές συσκεύες.
Για όσους αναρωτιούνται πως γίνετε η Google να έχει την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως, μπορούμε να σας λύσουμε την απορία! Η Google κατέκτησε την πρώτη θέση γιατί υποστηρίζει 140 γλώσσες, τόσο στα sites της όσο και τις εφαρμογές, αλλά φέτος, συνεχίζοντας να επενδύει στο "παγκόσμιο" κοινό, έδωσε σε δημόσια χρήση και την εφαρμογή του Google+ που υποστηρίζει 40 γλώσσες. Οπότε είναι απολύτως λογικό να είναι το κορυφαίο website!
Την πρώτη θέση κατακτά η Google και ακολουθεί το Facebook στη δεύτερη θέση! Ποιά είναι όμως τα κριτήρια που καθορίζουν τη δεκάδα με τα websites με την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως; Πρώτα απ'όλα η bytelevel.com επιλέγει τις εταιρείες που είναι η κορυφή στο είδος τους, δηλαδή, στον τομέα της αγοράς που συμμετέχουν.Έχει μεγάλη σημασία πόσο ισχρυρό είναι ένα brand μιας εταιρείας!
Έκτος από αυτό το κριτήριο υπάρχουν και κάποιοι άλλοι γνώμονες, που είναι οι παρακάτω:
-Ο αριθμό γλωσσών που υποστηρίζει. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των γλωσσών που υποστηρίζει ένα website, τόσο μεγαλύτερη η απήχηση που θα έχει παγκοσμίως.
-Το πόσο εύκολα και γρήγορα βρίσκει κάποιος χρήστης το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει στο site αυτό, ανεξάρτητα από το τι γλώσσα μιλάει.
-Πόσο "τοπικό" είναι το κομμάτι του περιεχομένου που απευθύνεται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.
-Κατά πόσο ο σχεδιασμός του είνα εύχρηστος και προσβάσιμος από κινητές συσκεύες.
Για όσους αναρωτιούνται πως γίνετε η Google να έχει την μεγαλύτερη απήχηση παγκοσμίως, μπορούμε να σας λύσουμε την απορία! Η Google κατέκτησε την πρώτη θέση γιατί υποστηρίζει 140 γλώσσες, τόσο στα sites της όσο και τις εφαρμογές, αλλά φέτος, συνεχίζοντας να επενδύει στο "παγκόσμιο" κοινό, έδωσε σε δημόσια χρήση και την εφαρμογή του Google+ που υποστηρίζει 40 γλώσσες. Οπότε είναι απολύτως λογικό να είναι το κορυφαίο website!