p

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

«Ακόμη περιμένω τον ιππότη μου»

Με δύο αποτυχημένους γάμους και... λεγεώνα εραστών πίσω της, θα έλεγε κάποιος πως η σουπερστάρ της μουσικής Madonna θα ήταν ελαφρώς κυνική στα θέματα του έρωτα.
Κι όμως, παραδέχεται ότι παρ’ όλες τις εμπειρίες της παραμένει ρομαντική, περιμένει τον ιππότη με την πανοπλία να έρθει, ενώ δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί.

Μιλώντας στην εκπομπή του Graham Norton, αποκάλυψε τον...ρομαντισμό της: «Αν είσαι ρομαντική σαν εμένα και κάθε κοπέλα που ξέρω είναι, θέλεις να σε συνεπάρει ένας ιππότης με τη λαμπερή πανοπλία του. Δυστυχώς ανατρεφόμαστε με αυτά τα παραμύθια. Ακόμη κι αν είμαστε σοφιστικέ, μορφωμένες, έξυπνες, εξελισσόμενα ανθρώπινα όντα, θέλουμε να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι ο κύριος Σωστός θα έρθει να μας συνεπάρει και να μας πάρει μαζί του στο ηλιοβασίλεμα και μετά θα ζήσουμε ευτυχισμένες κοντά του. Και συνεχώς απογοητευόμαστε. Αν είχαμε έστω και το μισό μυαλό θα ξέραμε ότι αυτό δεν υπάρχει!».

Όσο για τα... λάθη της αλλά και το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί είπε: «Ναι, θα μπορούσα να ξαναπαντρευτώ. Πιστεύω ότι ξέρω να κρίνω πολύ καλά χαρακτήρες, αλλά έχω κάνει κι αρκετά λάθη».

Επιπλέον, όπως αποκαλύπτει, η Madonna είναι μία κλασική μητέρα: «Κάνω και βδομάδες να τα δω, οπότε όταν είμαι σπίτι ακούω τα παράπονά τους και την γκρίνια τους και τα απειλώ ότι θα τα σκοτώσω αν δεν διαβάσουν για το σχολείο». Παραδέχεται πως με τη Λούρδη είναι διαφορετική η σχέση της. Αποκάλυψε πως η 15χρονη της κλέβει τα ρούχα και δεν δείχνει κανένα σεβασμό προς τη μητέρα της, ενώ αντιθέτως είναι ισχυρογνώμων, αλλά και πολύ ώριμη για την ηλικία της με σωστή άποψη. «Τη ρωτάω, αυτό το ρούχο είναι πολύ προκλητικό; Και μου απαντά, αυτό είναι υπερβολικό να το λες εσύ! Ωστόσο, δανείζεται διαρκώς τα ρούχα μου. Την ώρα που κοιμάμαι στις έξι το πρωί μπαίνει και ψαχουλεύει στις ντουλάπες μου...».

 DAILY MAIL

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!