Αντικείμενο του συγκεκριμένου έργου είναι η κάλυψη αγροτικών περιοχών της χώρας, χωρίς υφιστάμενο δίκτυο, με διαδικτυακή υποδομή υψηλής ταχύτητας και η εκμετάλλευση και αξιοποίηση των υποδομών για χρονική περίοδο 10 ετών.
Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ δημόσιας δαπάνης.
“Η ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών σε αγροτικές περιοχές της χώρας αποτελεί έργο πνοής για την ελληνική περιφέρεια, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών, στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στην προώθηση της καινοτομίας» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, κατά την υπογραφή από τη Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα της υπαγωγής του έργου αυτού στις διατάξεις του νόμου ΣΔΙΤ.
Για την περίοδο κατασκευής του έργου θα αξιοποιηθούν πόροι τόσο από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ψηφιακή Σύγκλιση” όσο και από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης. Αποφασίστηκε η ενιαία αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και ο ενιαίος σχεδιασμός του έργου, υπό την ευθύνη της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού. Σημειώνεται ότι έχει ήδη εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού το καθεστώς κρατικής ενίσχυσης του έργου και ως έργο ΣΔΙΤ.
Πηγή: neo2.gr
Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ δημόσιας δαπάνης.
“Η ανάπτυξη ευρυζωνικών υποδομών σε αγροτικές περιοχές της χώρας αποτελεί έργο πνοής για την ελληνική περιφέρεια, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών, στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στην προώθηση της καινοτομίας» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, κατά την υπογραφή από τη Διυπουργική Επιτροπή Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα της υπαγωγής του έργου αυτού στις διατάξεις του νόμου ΣΔΙΤ.
Για την περίοδο κατασκευής του έργου θα αξιοποιηθούν πόροι τόσο από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ψηφιακή Σύγκλιση” όσο και από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης. Αποφασίστηκε η ενιαία αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και ο ενιαίος σχεδιασμός του έργου, υπό την ευθύνη της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού. Σημειώνεται ότι έχει ήδη εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού το καθεστώς κρατικής ενίσχυσης του έργου και ως έργο ΣΔΙΤ.
Πηγή: neo2.gr