p

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Η Lana Del Rey ηλεκτρίζει

Λίγο πριν την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου album της «Born to Die», η 25χρονη ερμηνεύτρια-συνθέτρια μίλησε στο περιοδικό Complex και αποκάλυψε τι ήταν αυτό που την ενέπνευσε για να γράψει το τραγούδι «Οff to the Races».










«Όταν βρήκα κάποιον, τον οποίο ερωτεύτηκα πραγματικά, ένιωσα τελείως διαφορετικά. Αισθάνθηκα έναν ηλεκτρισμό. Αυτό με ενέπνευσε να γράψω το συγκεκριμένο τραγούδι. Ξέρεις το συναίσθημα αυτό που 'ηλεκτρίζεσαι' από κάποιον και νιώθεις ευτυχισμένη που ζεις...», δήλωσε στη συνέντευξή της η τραγουδίστρια χωρίς όμως να αποκαλύψει το όνομα του άντρα που αγάπησε τόσο πολύ.





Το μόνο σίγουρο είναι πως, όπως έχει δηλώσει και στο παρελθόν η ίδια, όλα της τα τραγούδια έχουν βιωματικά στοιχεία.





Η Del Rey μίλησε και περί αυθεντικότητας στο Complex: «Γράφω μόνη μου τα τραγούδια μου, φτιάχνω τα video μου, διαλέγω τους παραγωγούς μου. Τίποτα δεν γίνεται χωρίς την έγκρισή μου, αυτό είναι για εμένα 'αυθεντικότητα του δημιουργού'».





Όπως σωστά σημειώνει και το Madame Figaro, το αποτέλεσμα της συνολικής επιμέλειας του έργου της μέχρι στιγμής την έχει δικαιώσει απόλυτα.


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!