p

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Ανέκδοτο: Η κοκκινοσκουφίτσα και ο κακός λύκος!

Ηταν η κοκκινοσκουφιτσα και περπατουσε στο δασος και βλεπει πισω απο ενα δεντρο τον λυκο ...
φωναζει :

-Λυκε λυκε σε βλεπω ...

παει πισω απο αλλο δεντρο ο λυκος ...

φωναζει παλι η κοκκινοσκουφιτσα :

-Λυκε λυκε σε βλεεεπω ...

παει πισω απο ενα αλλο δεντρο και ξαναφωναζει η κοκκινοσκουφιτσα :

-Λυκε λυκε παλι σε βλεπωωωω ...

κι ο λυκος απαντα νευριασμενος :
- Ε αντε και γαμήσου ρε κοκκινοσκουφιτσα ... θα με αφησεις να χεσω με την ησυχια μου;
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
 
Bαριέσαι; Παίξε Τάβλι και πολλά άλλα παιχνίδια με Έλληνες παίκτες online κάνε κλικ εδώ και ξεκίνα το παιχνίδι!