p

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

"Ετσι με έριξε στο κρεβάτι ο Κένεντι"

«Με οδήγησε στο δωμάτιο της Τζάκι... ήμουν ανίκανη να του αντισταθώ». Κάπως έτσι ξεκινά την αφήγησή της....
η Μίμι Ολφορντ, αποκαλύπτοντας, πενήντα χρόνια μετά, πώς έγινε ερωμένη του Τζον Κένεντι.

Η 19χρονη μαθητευόμενη στον Λευκό Οίκο περιγράφει τη γεμάτη πάθος 18μηνη σχέση της με τον JFK στο βιβλίο «Once Upon a Secret: My Affair with President John F. Kennedy». Ηταν άλλωστε ο πρώτος της εραστής, τον οποίο καμιά γυναίκα άλλωστε δεν ξεχνά...

Δεκαεννιά χρόνων τότε, η νεαρή με τα ξανθά μαλλιά κατάφερε να γίνει δεκτή ως μαθητευόμενη στο γραφείο Τύπου του Λευκού Οίκου. Ο Τζον Κένεντι την εντόπισε και δεν άργησε να βρει τρόπο να την προσεγγίσει. Ζήτησε από έναν βοηθό του να την προσκαλέσει για κολύμπι στην πισίνα της προεδρικής κατοικίας.

Εκείνη δέχτηκε και πολύ γρήγορα βρέθηκε να κολυμπά με τον πρόεδρο. Αντάλλαξαν λίγες κουβέντες και αργότερα προσκλήθηκε σε πάρτι. Πηγαίνοντας, είδε πως υπήρχαν και άλλες κοπέλες εκεί, μόνο που ο πρόεδρος κάλεσε μόνον εκείνη για ξενάγηση.

Οταν έφτασαν στην κρεβατοκάμαρα της Τζάκι, η Μίμι ήξερε τι την περίμενε. «Αρχισε να με πλησιάζει ολοένα και περισσότερο. Ενιωθα την ανάσα του. Με ακούμπησε στον ώμο και μετά “βύθισε” το βλέμμα του στα μάτια μου» γράφει η 69χρονη σήμερα γυναίκα.

Και συνεχίζει: «Εβαλε το χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισε να μου κατεβάζει το εσώρουχο. Ξεκούμπωσα το φόρεμά μου και το άφησα να πέσει στο πάτωμα. Εκείνος έβγαλε τα πάντα εκτός του πουκαμίσου. Μύριζα την κολόνια του. Με ρώτησε αν το είχα ξανακάνει και όταν του απάντησα αρνητικά, με ρώτησε αν είμαι καλά. Τότε εγώ απάντησα θετικά και εκείνος έγινε πολύ τρυφερός. Οταν τελειώσαμε, μου έδειξε το μπάνιο... Τον αποκαλούσα πάντα “κύριε πρόεδρε”. Ποτέ του δεν με φίλησε στα χείλη όταν κάναμε σεξ» γράφει ακόμη η Ολφορντ, την οποία ο JFK αγνοούσε εντελώς όταν ήταν μπροστά η Τζάκι.

Στη διάρκεια της σχέσης τους, αποκαλύπτει η συγγραφέας, ο Κένεντι της ζήτησε να κάνει στοματικό σεξ στον φίλο του Ντέιβ Πάουερς, ενώ εκείνος παρακολουθούσε σιωπηλά, ενώ έκανε το ίδιο στον μικρότερο αδελφό του JFK, Τεντ Κένεντι.

Espressonews.gr

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
 
Nestle Fitness