Πιστεύεται ότι την είχε δημιουργήσει μαθητής του Ντα Βίντσι στην ίδια εποχή με την αυθεντική....
Ο κόσμος της τέχνης, και ιδιαίτερα της ζωγραφικής, είναι πολύ χαρούμενος σήμερα. Όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα independent, μια «νέα Μόνα Λίζα», αντίγραφο του διάσημου έργου του Λεονάρντο Ντα Βίντσι ανακαλύφθηκε στο Prado, το εθνικό μουσείο τέχνης της Ισπανίας, στη Μαδρίτη.
Η ρεπλίκα παρέμενε κρυμμένη χρόνια καθώς καλυπτόταν από ένα «παλτό» μαύρης μπογιάς, το οποίο είχε οδηγήσει τους ειδικούς να θεωρήσουν ότι κάποιος την είχε ζωγραφίσει χρόνια μετά το θάνατο του Ντα Βίντσι. Όμως οι ακτίνες Χ έδειξαν ότι ο πίνακας χρονολογείται την ίδια εποχή με την αυθεντική Μόνα Λίζα και πιθανολογείται ότι τον δημιούργησε κάποιος από τους μαθητές του μεγάλου καλλιτέχνη.
Με την αφαίρεση του επιπλέον χρώματος οι ειδικοί μπόρεσαν να δουν τις λεπτομέρειες στο background ενώ οι εργασίες συνεχίζονται για να καθαριστεί και το πρόσωπο.
Ετοιμαστείτε: η νέα συσκευασία στα σοκολατάκια Τζοκόντα καταφτάνει.
Ο κόσμος της τέχνης, και ιδιαίτερα της ζωγραφικής, είναι πολύ χαρούμενος σήμερα. Όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα independent, μια «νέα Μόνα Λίζα», αντίγραφο του διάσημου έργου του Λεονάρντο Ντα Βίντσι ανακαλύφθηκε στο Prado, το εθνικό μουσείο τέχνης της Ισπανίας, στη Μαδρίτη.
Η ρεπλίκα παρέμενε κρυμμένη χρόνια καθώς καλυπτόταν από ένα «παλτό» μαύρης μπογιάς, το οποίο είχε οδηγήσει τους ειδικούς να θεωρήσουν ότι κάποιος την είχε ζωγραφίσει χρόνια μετά το θάνατο του Ντα Βίντσι. Όμως οι ακτίνες Χ έδειξαν ότι ο πίνακας χρονολογείται την ίδια εποχή με την αυθεντική Μόνα Λίζα και πιθανολογείται ότι τον δημιούργησε κάποιος από τους μαθητές του μεγάλου καλλιτέχνη.
Με την αφαίρεση του επιπλέον χρώματος οι ειδικοί μπόρεσαν να δουν τις λεπτομέρειες στο background ενώ οι εργασίες συνεχίζονται για να καθαριστεί και το πρόσωπο.
Ετοιμαστείτε: η νέα συσκευασία στα σοκολατάκια Τζοκόντα καταφτάνει.