Μπορεί τα μηνύματα που στέλνονται κάθε μέρα στο ολοένα πιο δημοφιλές διεθνώς κοινωνικό δίκτυο Twitter, να έχουν φθάσει περίπου τα 200 εκατομμύρια, όμως τα δύο τρίτα εξ αυτών, δηλαδή τα 130 εκατ., είναι μάλλον για πέταμα και δεν αξίζει κανείς να τα διαβάσει, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική έρευνα.
Οι ερευνητές των πανεπιστημίων ΜΙΤ, Κάρνεγκι Μέλον και Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Τζόρτζια, ζήτησαν από 1.500 χρήστες του δικτύου να αξιολογήσουν περίπου 44.000 σύντομα μηνύματα (tweets) από 21.000 χρήστες, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Όπως διαπιστώθηκε, σύμφωνα με τη βρετανική Daily Mail, μόνο το 36%, δηλαδή περίπου το ένα τρίτο των μηνυμάτων ''βαθμολογήθηκε'' ότι άξιζαν να διαβαστούν. Το 25% των μηνυμάτων, δηλαδή ένα στα τέσσερα, απορρίφθηκε τελείως για διάφορους λόγους, ενώ τα υπόλοιπα κρίθηκαν απολύτως αδιάφορα.
Οι χρήστες δήλωσαν ότι δεν τους αρέσει να διαβάζουν συνεχώς παράπονα και γκρίνιες ή συνεχείς ενημερώσεις για το πού βρίσκεται κάποιος χρήστης ανά πάσα στιγμή, πώς νιώθει ή τι κάνει. Ιδιαίτερα πληκτική θεωρείται και η παρακολούθηση ''συνομιλιών'' με ανταλλαγή μηνυμάτων ανάμεσα σε δύο άλλους χρήστες.
Τελικά, το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι τα περισσότερα μηνύματα του Twitter ξεχνιούνται αμέσως και θα ήταν καλύτερα να μην είχαν υπάρξει ποτέ.
Οι ερευνητές των πανεπιστημίων ΜΙΤ, Κάρνεγκι Μέλον και Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Τζόρτζια, ζήτησαν από 1.500 χρήστες του δικτύου να αξιολογήσουν περίπου 44.000 σύντομα μηνύματα (tweets) από 21.000 χρήστες, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Όπως διαπιστώθηκε, σύμφωνα με τη βρετανική Daily Mail, μόνο το 36%, δηλαδή περίπου το ένα τρίτο των μηνυμάτων ''βαθμολογήθηκε'' ότι άξιζαν να διαβαστούν. Το 25% των μηνυμάτων, δηλαδή ένα στα τέσσερα, απορρίφθηκε τελείως για διάφορους λόγους, ενώ τα υπόλοιπα κρίθηκαν απολύτως αδιάφορα.
Οι χρήστες δήλωσαν ότι δεν τους αρέσει να διαβάζουν συνεχώς παράπονα και γκρίνιες ή συνεχείς ενημερώσεις για το πού βρίσκεται κάποιος χρήστης ανά πάσα στιγμή, πώς νιώθει ή τι κάνει. Ιδιαίτερα πληκτική θεωρείται και η παρακολούθηση ''συνομιλιών'' με ανταλλαγή μηνυμάτων ανάμεσα σε δύο άλλους χρήστες.
Τελικά, το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι τα περισσότερα μηνύματα του Twitter ξεχνιούνται αμέσως και θα ήταν καλύτερα να μην είχαν υπάρξει ποτέ.