p

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Η καλύτερη… δουλειά στον κόσμο

Πώς συνδυάζεις το τερπνόν μετά του ωφελίμου!


Πληρώνεται 25.000 λίρες για να κάνει μία δουλειά που πολλοί θα ζήλευαν: να δοκιμάζει… σεξουαλικά παιχνίδια! Η Νατ Γκάρβεϊ έχει ήδη περάσει από το μικροσκόπιο περισσότερα από χίλια σεξουαλικά παιχνίδια, ρούχα από βινύλιο, εσώρουχα για προσωπικές στιγμές κ.ο.κ. τα δύο χρόνια που ασκεί το επάγγελμα αυτό.

«Αντί να περιστοιχίζομαι από αναλώσιμα γραφείου και υπολογιστές έχω πολλά kinky παιχνίδια για να παίζω», λέει και διευκρινίζει: «δεν είμαι εθισμένη στο σεξ, είμαι όπως κάθε κορίτσι που θα αγόραζε ένα τέτοιο παιχνίδι».

Τέσσερα εκατομμύρια τέτοια παιχνίδια πωλούνται κάθε χρόνο στη Βρετανία και οι πωλήσεις τους έχουν ανοδική πορεία. Εκτιμάται μάλιστα πως στην επόμενη δεκαετία θα φτάσουν τα 400 εκατομμύρια λίρες.

Η 24χρονη λέει πως τα σεξουαλικά παιχνίδια δεν είναι και τόσο ταμπού πια. «Κορίτσια που δεν έχουν σχέση και ζευγάρια ξέρουν πόσο τα παιχνίδια μπορούν να εμπλουτίσουν τη σεξουαλική τους ζωή. Δουλειά μου είναι να βρίσκω ποια παιχνίδια είναι καλά για γυναίκες, ζευγάρια και ανθρώπους όλων των ηλικιών. Αξιολογώ τα παιχνίδια και γράφω μία εβδομαδιαία αναφορά».

Πώς βρέθηκε η Νατ να κάνει τη δουλειά αυτή; «Είδα την αγγελία στο διαδίκτυο και δήλωσα ενδιαφέρον για πλάκα», λέει. «Κάποιοι άνθρωποι τι θεωρούν παράξενο να δοκιμάζει κανείς αυτά τα παιχνίδια για να ζει αλλά η οικογένεια και οι φίλοι μου το ξέρουν. Οι φίλοι μου μάλιστα λένε πως κάνω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
 
Bαριέσαι; Παίξε Τάβλι και πολλά άλλα παιχνίδια με Έλληνες παίκτες online κάνε κλικ εδώ και ξεκίνα το παιχνίδι!