Όπως ήταν αναμενόμενο, η Microsoft δεν ενθουσιάστηκε από τις πλέον πρόσφατες μετρήσεις της εταιρείας Statcounter, η οποία ανακοίνωσε ότι την Κυριακή 18 Μαρτίου ο Chrome της Google ήταν ο δημοφιλέστερος browser στον κόσμο.
Η Microsoft έσπευσε να υποστηρίξει ότι τα δεδομένα της Statcounter είναι ανακριβή, αμφισβητώντας ευθέως τη μεθοδολογία της εταιρείας και αφήνοντας κάποιες αιχμές για τα κίνητρά της. Οι βασικές ενστάσεις για τις μεθόδους που υιοθετεί η Statcounter είναι δύο. Πρώτον, υπολογίζονται και οι pre-rendered σελίδες του Chrome. Αυτό σημαίνει ότι καταγράφονται ως views οι σελίδες που προετοιμάζει στο background ο Chrome, χωρίς αυτές να μεταφράζονται απαραίτητα σε πραγματικές επισκέψεις. Σύμφωνα με τη Microsoft, το pre-rendering είναι πάνω από 4% σε συνολικό μερίδιο αγοράς.
Η δεύτερη ένσταση της Microsoft έχει να κάνει με τους συντελεστές γεω-βαρύτητας. Για παράδειγμα, η Κίνα έχει το 25% περίπου του παγκόσμιου πληθυσμού που μπαίνει στο Internet, αλλά στο δείγμα που εξετάζει η Statcounter είναι κάτι λιγότερο από 1%. Στην Κίνα ο Internet Explorer είναι εξαιρετικά δημοφιλής, οπότε η Microsoft επιμένει πολύ σε αυτό το σημείο.
Οι αιτιάσεις της Microsoft έχουν πράγματι βάση. Από την άλλη πλευρά, όμως, και η Net Applications (την οποία εμπιστεύεται η Microsoft) έχει τα δικά της μεθοδολογικά προβλήματα. Σε τελική ανάλυση, είναι πρακτικά αδύνατο να υπάρξει μέτρηση με απολύτως έγκυρα δεδομένα που αντικατοπτρίζουν τέλεια την παγκόσμια πραγματικότητα.
Τελικά, το πραγματικά χρήσιμο στις έρευνες της Statcounter, της Net Applications και άλλων εταιρειών του χώρου δεν είναι τόσο τα μερίδια αγοράς, όσο η διακύμανσή τους σε βάθος χρόνου.
ΠΗΓΗ: techit.gr
>> Bαριέσαι; Παίξε Τάβλι και πολλά άλλα παιχνίδια με Έλληνες παίκτες online κάνε κλικ εδώ και ξεκίνα το παιχνίδι!>>Ανοίξτε ένα λογαριασμό με τη bet365 σήμερα και λάβετε το 100% Μπόνους σας.
Η Microsoft έσπευσε να υποστηρίξει ότι τα δεδομένα της Statcounter είναι ανακριβή, αμφισβητώντας ευθέως τη μεθοδολογία της εταιρείας και αφήνοντας κάποιες αιχμές για τα κίνητρά της. Οι βασικές ενστάσεις για τις μεθόδους που υιοθετεί η Statcounter είναι δύο. Πρώτον, υπολογίζονται και οι pre-rendered σελίδες του Chrome. Αυτό σημαίνει ότι καταγράφονται ως views οι σελίδες που προετοιμάζει στο background ο Chrome, χωρίς αυτές να μεταφράζονται απαραίτητα σε πραγματικές επισκέψεις. Σύμφωνα με τη Microsoft, το pre-rendering είναι πάνω από 4% σε συνολικό μερίδιο αγοράς.
Η δεύτερη ένσταση της Microsoft έχει να κάνει με τους συντελεστές γεω-βαρύτητας. Για παράδειγμα, η Κίνα έχει το 25% περίπου του παγκόσμιου πληθυσμού που μπαίνει στο Internet, αλλά στο δείγμα που εξετάζει η Statcounter είναι κάτι λιγότερο από 1%. Στην Κίνα ο Internet Explorer είναι εξαιρετικά δημοφιλής, οπότε η Microsoft επιμένει πολύ σε αυτό το σημείο.
Οι αιτιάσεις της Microsoft έχουν πράγματι βάση. Από την άλλη πλευρά, όμως, και η Net Applications (την οποία εμπιστεύεται η Microsoft) έχει τα δικά της μεθοδολογικά προβλήματα. Σε τελική ανάλυση, είναι πρακτικά αδύνατο να υπάρξει μέτρηση με απολύτως έγκυρα δεδομένα που αντικατοπτρίζουν τέλεια την παγκόσμια πραγματικότητα.
Τελικά, το πραγματικά χρήσιμο στις έρευνες της Statcounter, της Net Applications και άλλων εταιρειών του χώρου δεν είναι τόσο τα μερίδια αγοράς, όσο η διακύμανσή τους σε βάθος χρόνου.
ΠΗΓΗ: techit.gr
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!
>> Bαριέσαι; Παίξε Τάβλι και πολλά άλλα παιχνίδια με Έλληνες παίκτες online κάνε κλικ εδώ και ξεκίνα το παιχνίδι!