p

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Οι 10 top ατάκες από το dvd της Μαριάννας Ντούβλη!

Εντάξει, δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε ταινία ερωτικού περιεχομένου. Το ροζ dvd της Μαριάννας Ντούβλη «Sex in the city of Athens» είχε μεν ένα σενάριο ως είθισται που...
με την συμβολή της ξανθιάς τηλεπερσόνας όμως, εκτοξεύτηκε! Διότι οι ατάκες που ακούστηκαν από το στόμα της ήταν απλά θεϊκές και χάρισαν πολύ μα πολύ γέλιο! Αξίζει αν θυμηθούμε 10 εξ αυτών που είναι αδύνατο να ξεχαστούν!



Απολαύστε λοιπόν αποσπάσματα από το χορταστικό αν μη τι άλλο σενάριο του πορνό της:

1. «Είμαι η βασίλισσα της πουτ@νι@ς»!
Με το που ξεκινάει το… έργο η πρωταγωνίστρια, μας συστήνεται, λέγοντας: «Εγώ είμαι η πιο πουτ@ν@ αγάπη μου, έχω τα σκήπτρα της πουτ@νι@$, είμαι η βασίλισσα της πουτ@νι@$, είμαι η διάσημη Ντούβλη»! Λιώσαμε……

Διαβάστε την Συναιχεια ΕΔΩ...