p

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Μητέρα παραλύει κάθε φορά που κλαίει ή γελάει

Από μια σπάνια και τραγικά επώδυνη ασθένεια πάσχει η 25χρονη Κέλυ, μητέρα δύο ανήλικων παιδιών, που δεν μπορεί ούτε να γελάσει, ούτε να κλάψει, ούτε γενικότερα να νιώσει κάποιο έντονο συναίσθημα, γιατί…


καταρρέει! Μάλιστα, υπάρχει φόβος να έχει κληρονομήσει την ασθένεια και ο γιος της.

Η πάθηση της ονομάζεται «καταπληξία» και είναι ιδιαίτερα σοβαρή. Δεν μπορεί να δει κωμωδία, ούτε να πάει για ποτό με φίλους της, αφού αν γελάσει, καταρρέει στην κυριολεξία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, πρόκειται για μια σπάνια νευρολογική κατάσταση, με την οποία το σώμα της παραλύει από την πολύ αγάπη, τον πολύ θυμό, τις εκπλήξεις κ.ά.
Η νεαρή πάσχει και από ναρκοληψία, την οποία αντιλήφθηκε πρώτη φορά στα 16 της, όταν… έπεσε ξαφνικά στον καναπέ και κοιμήθηκε!

Η ζωή της είναι ένα μαρτύριο. «Κρατάω τον γιο μου αγκαλιά και πρέπει να είναι πάντα δίπλα μου η μαμά μου, γιατί μόλις σκεφτώ πόσο τον αγαπώ παραλύουν τα χέρια μου», λέει.

«Εν τω μεταξύ, δεν μπορώ να πάω σε ένα εστιατόριο να φάω με τον φίλο μου, γιατί με παίρνει ο ύπνος στο τραπέζι… Την ίδια ώρα παθαίνω γύρω στις 20 ναρκοληψίες την ημέρα με αποτέλεσμα να μην μπορώ να μείνω μόνη μου με τα δύο μου παιδιά ποτέ», προσθέτει.

Η νεαρή κοπέλα κάθε φορά που παθαίνει την κρίση, ακούει και βλέπει, αλλά δεν μπορεί να επικοινωνήσει. «Μπορεί να κρατήσει από μερικά δευτερόλεπτα μέχρι μία ώρα», εξηγεί, ενώ δεν κρύβει το πόσο ανησυχεί μήπως τα παιδιά της πάθουν το ίδιο.
Star.gr

http://www.madata.gr