p

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Διαφήμιση για μπισκότα αναστατώνει τις μαμάδες!

Το concept με όνομα "Βασικό Ένστικτο" είναι δημιουργία κορεάτικης διαφημιστικής για να γιορτάσει τα 100 χρόνια του Oreo....


«Το αγαπημένο μπισκότο κάθε γάλακτος». Αυτό γράφει η λεζάντα που συνοδεύει την διαφημιστική καμπάνια των Oreo, που ήδη κυκλοφορεί, και παρουσιάζει ένα μωρό να βυζαίνει το γάλα της μαμάς του κρατώντας ένα μπισκοτάκι Oreo!

Το δημιούργημα της διαφημιστικής εταιρείας Cheil Worldwide έχει σοκάρει πολλούς και τα σχόλια των καταναλωτών είναι κατά κύριο λόγο αρνητικά.