p

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Μπασκετμπολίστριες φορούν τις… ζαρτιέρες και σκοράρουν (video)

Εντυπωσιακές μπασκετμπολίστριες φορώντας μόνο τα σέξι εσώρουχά τους θα αγωνίζονται στο νεοσύστατο πρωτάθλημα «Lingerie Basketball League»....


Η αντίστροφη μέτρηση για το «πρωτάθλημα των εσωρούχων» άρχισε με την παρουσίαση των… «στολών» εννοούμε μετάξι και δαντέλες των τεσσάρων ομάδων, οι οποίες έχουν ονομαστεί Beauties, Divas, Starlets και Glam.

 _____________________________________________________________________
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!