Ζωή με... κότα κάνουν οι Έλληνες μετά την έλευση της οικονομικής κρίσης, έχοντας ξεχάσει πια τα κάποτε γεμάτα τραπέζια με όλα τα «καλούδια», ενώ το ψάρι το βλέπουν πλέον μόνο σε... φωτογραφία.
Όπως γράφει ο Ελεύθερος Τύπος: «Η Ελλάδα επιστρέφει και πάλι σε εποχές μεγάλης φτώχειας καθώς το κρέας βρίσκεται πλέον στο πιάτο των Ελλήνων μόνο το... Σαββατοκύριακο».
Στο ρεπορτάζ φιλοξενούνται δηλώσεις του προέδρου της κεντρικής κρεαταγοράς στη Βαρβάκειο, Κλεάνθη Τσιρώνη που λέει: «Βλέπουμε πια και εμείς στην αγορά την οικονομική στενότητα του Έλληνα. Εκείνο το κουβαρνταλίκι των προηγούμενων ετών, που ερχόντουσαν να αγοράσουν μια συγκεκριμένη ποσότητα ανεξαρτήτως κόστους δεν υπάρχει πια».
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ξεχωριστή θέση έχει σήμερα στο ελληνικό τραπέζι το κοτόπουλο, όντας το πιο φθηνό από τα κρέατα με τους Έλληνες καταναλωτές να έχουν γυρίσει την πλάτη στα περισσότερα ακριβά είδη κρέατος, όπως το χοιρινό και το μοσχάρι, ενώ ανύπαρκτη σχεδόν είναι η κίνηση για αρνί και κατσίκι.
Κι αν το κρέας σπανίζει σήμερα στο ελληνικό τραπέζι, το ψάρι έχει γίνει... είδος υπό εξαφάνιση. «Η πτώση στις πωλήσεις την τελευταία διετία έχει αγγίξει το 70%. Ο κόσμος πια δεν έχει λεφτά για να αγοράσει. Ανθρωποι που είχαν κάποτε το ψάρι τους δύο και τρεις φορές την εβδομάδα στο τραπέζι τους, σήμερα το βάζουν μια φορά στη μία ακόμη και στις δύο εβδομάδες», λέει στην εφημερίδα ο πρόεδρος της ψαραγοράς της Βαρβακείο, Σπύρος Κοράκης.
ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος
Όπως γράφει ο Ελεύθερος Τύπος: «Η Ελλάδα επιστρέφει και πάλι σε εποχές μεγάλης φτώχειας καθώς το κρέας βρίσκεται πλέον στο πιάτο των Ελλήνων μόνο το... Σαββατοκύριακο».
Στο ρεπορτάζ φιλοξενούνται δηλώσεις του προέδρου της κεντρικής κρεαταγοράς στη Βαρβάκειο, Κλεάνθη Τσιρώνη που λέει: «Βλέπουμε πια και εμείς στην αγορά την οικονομική στενότητα του Έλληνα. Εκείνο το κουβαρνταλίκι των προηγούμενων ετών, που ερχόντουσαν να αγοράσουν μια συγκεκριμένη ποσότητα ανεξαρτήτως κόστους δεν υπάρχει πια».
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ξεχωριστή θέση έχει σήμερα στο ελληνικό τραπέζι το κοτόπουλο, όντας το πιο φθηνό από τα κρέατα με τους Έλληνες καταναλωτές να έχουν γυρίσει την πλάτη στα περισσότερα ακριβά είδη κρέατος, όπως το χοιρινό και το μοσχάρι, ενώ ανύπαρκτη σχεδόν είναι η κίνηση για αρνί και κατσίκι.
Κι αν το κρέας σπανίζει σήμερα στο ελληνικό τραπέζι, το ψάρι έχει γίνει... είδος υπό εξαφάνιση. «Η πτώση στις πωλήσεις την τελευταία διετία έχει αγγίξει το 70%. Ο κόσμος πια δεν έχει λεφτά για να αγοράσει. Ανθρωποι που είχαν κάποτε το ψάρι τους δύο και τρεις φορές την εβδομάδα στο τραπέζι τους, σήμερα το βάζουν μια φορά στη μία ακόμη και στις δύο εβδομάδες», λέει στην εφημερίδα ο πρόεδρος της ψαραγοράς της Βαρβακείο, Σπύρος Κοράκης.
ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος

