Οι φήμες για τις οποίες πρώτοι ενημερωθήκατε από το NewsAuto και μιλούσαν για εκτεταμένη συνεργασία της Opel με τις Peugeot/Citroen αποδείχθηκαν αληθινές!
Οι δύο πλευρές τοποθετήθηκαν επίσημα, μέσω κοινής τους ανακοίνωσης που εστίασε σε τρεις άξονες: τη δημιουργία τεσσάρων μοντέλων πάνω σε κοινές πλατφόρμες, τα επόμενα βήματα της συνεργασίας αλλά και τους οικονομικούς στόχους.
Ας τα δούμε ξεχωριστά. Οι PSA Peugeot/Citroen και General Motors λοιπόν, θα έχουν ένα κοινό πρόγραμμα που θα οδηγήσει στη δημιουργία δύο μοντέλων γύρω από την ίδια πλατφόρμα, ενός πολυχρηστικού Van με το σήμα των Opel/Vauxhall και ενός μικρομεσαίου crossover με το σήμα της Peugeot.
Από κοινού θα «γεννήσουν» ένα μικρό για τις Opel και Citroen αλλά και ένα μεσαίο οικοενειακό και για τις τρεις μάρκες, ενδεχομένως ως το νέο Insignia για την Opel, το νέο C5 για τη Citroen και το επόμενο 508 για τη Peugeot.
Και τέλος, μία αναβαθμισμένη πλατφόρμα για ένα μικρό όχημα χαμηλού επιπέδου ρύπων, που θα φοράει το σήμα και των τριών εταιρειών και θα αφορά αρχικά στην ευρωπαϊκή αγορά. Όλα τα παραπάνω, θα έχουν ως στόχο λανσαρίσματος το τέλος του 2016. Το ύψος των κοινών δράσεων υπολογίζεται σε 2 δισ. δολάρια ετησίως.
Παράλληλα, οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν πως έχουν γίνει σημαντικά βήματα σε ότι αφορά στη συγχώνευση που όσο περνάει ο καιρός, φαντάζει η καλύτερη λύση για να αντιμετωπιστούν οι οικονομικές απώλειες ως συνέπεια της κρίσης που ταλανίζει κυρίως τη Γηραιά Ήπειρο.
Οι δύο πλευρές τοποθετήθηκαν επίσημα, μέσω κοινής τους ανακοίνωσης που εστίασε σε τρεις άξονες: τη δημιουργία τεσσάρων μοντέλων πάνω σε κοινές πλατφόρμες, τα επόμενα βήματα της συνεργασίας αλλά και τους οικονομικούς στόχους.
Ας τα δούμε ξεχωριστά. Οι PSA Peugeot/Citroen και General Motors λοιπόν, θα έχουν ένα κοινό πρόγραμμα που θα οδηγήσει στη δημιουργία δύο μοντέλων γύρω από την ίδια πλατφόρμα, ενός πολυχρηστικού Van με το σήμα των Opel/Vauxhall και ενός μικρομεσαίου crossover με το σήμα της Peugeot.
Από κοινού θα «γεννήσουν» ένα μικρό για τις Opel και Citroen αλλά και ένα μεσαίο οικοενειακό και για τις τρεις μάρκες, ενδεχομένως ως το νέο Insignia για την Opel, το νέο C5 για τη Citroen και το επόμενο 508 για τη Peugeot.
Και τέλος, μία αναβαθμισμένη πλατφόρμα για ένα μικρό όχημα χαμηλού επιπέδου ρύπων, που θα φοράει το σήμα και των τριών εταιρειών και θα αφορά αρχικά στην ευρωπαϊκή αγορά. Όλα τα παραπάνω, θα έχουν ως στόχο λανσαρίσματος το τέλος του 2016. Το ύψος των κοινών δράσεων υπολογίζεται σε 2 δισ. δολάρια ετησίως.
Παράλληλα, οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν πως έχουν γίνει σημαντικά βήματα σε ότι αφορά στη συγχώνευση που όσο περνάει ο καιρός, φαντάζει η καλύτερη λύση για να αντιμετωπιστούν οι οικονομικές απώλειες ως συνέπεια της κρίσης που ταλανίζει κυρίως τη Γηραιά Ήπειρο.
http://www.newsauto.gr