p

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Η Μila Kunis η πιο sexy γυναίκα εν ζωή!

Η Mila Kunis στα 29 της χρόνια έχει πλέον μία επιτυχημένη κινηματογραφική καριέρα, έναν νέο σύντροφο - τον τέως της Demi Moore - Αshton Kutcher και έναν αξιοζήλευτο τίτλο - πλέον - αυτόν της πιο sexy γυναίκας εν ζωή για το 2012!







Σε συνέντευξη με αντίστοιχη φωτογράφηση στο αμερικανικό τεύχος του Esquire η γυναίκα με τα υπέροχα γαλάζια μάτια αποδεικνύει γιατί αξίζει τον τίτλο της αν και η ίδια όσον αφορά το... θέμα, τονίζει ευθαρσώς "θα προτιμούσα να κάνω ελεύθερη κατάδυση!".



Κι αν και πολλοί συμφωνούν με την απονομή του τίτλου, η Mila θέλει μόνο να μείνει αληθινή κυρίως στον εαυτό της: "Το τι κάνω και το ποια είμαι είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Κι έτσι θα μείνουν. Οι άνθρωποι ξεχνάνε ποιοι είναι και μετατρέπονται σε αυ΄τοπ που θα ήθελαν να είναι ή αυτοί που υποτίθεται ότι είναι".



Η πανέμορφη Mila προσθέτει: "Αν μπω σ' αυτό το τρυπάκι, θα χάσω αυτό που είμαι και το μεγαλύτερο μέρος του ποια είμαι μου το έδωσαν οι γονείς μου και αυτό δεν θέλω να το χάσω. Ποτέ. Γιατί θα απογοητευόμουν βαθύτατα αν δεν ήταν εκείνοι περήφανοι για εμένα". Οι φωτογραφίες και το βίντεο είναι του Cliff Watts.




ΠΗΓΗ: Ε!, ESQUIRE