p

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Michael Schumacher: Αποχωρώ!

Την απόφασή του να εγκαταλείψει το χώρο της Formula 1 στο τέλος της σεζόν ανακοίνωσε ο Michael Schumacher, στο περιθώριο του Grand Prix της Ιαπωνίας....
«Αν και παραμένω ανταγωνιστικός με τους καλύτερους πιλότους, θεωρώ σωστό να πω το "αντίο". Τον τελευταίο μήνα δεν ήμουν σίγουρος αν είχα ακόμη το απαραίτητο κίνητρο και την ενέργεια. Δεν είναι του στυλ μου να συνεχίζω αν δεν είμαι 100% εντάξει και με τη σημερινή μου απόφαση είμαι ανακουφισμένος», δήλωσε ο 44χρονος Γερμανός οδηγός. Πριν από λίγες ημέρες έγινε γνωστό ότι τη θέση του στη Mercedes GP θα πάρει ο Lewis Hamilton.

Ο Michael Schumacher γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου του 1969 και έκανε το ντεμπούτο του στην F1 στο Βέλγιο το 1991, με την Jordan. Έχει κατακτήσει 7 τίτλους οδηγών (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004), μετρά 91 νίκες και 155 παρουσίες στο βάθρο. Συνολικά έχει συμμετάσχει σε 302 Grand Prix με απολογισμό 1.560 βαθμούς. Στα τέλη του 2006 αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, επιστρέφοντας το 2010 με τα χρώματα της Mercedes. Μέχρι στιγμής φέτος έχει συγκεντρώσει 43 βαθμούς, με μία παρουσία στο πόντιουμ των νικητών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση από την προσωπική του ιστοσελίδα:

«Αποφάσισα να αποχωρήσω από τη Formula 1 στο τέλος της σεζόν, αν και παραμένω ανταγωνιστικός με τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου. Είναι κάτι για το οποίο νιώθω υπερήφανος και είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν μετανιώνω που επέστρεψα. Είμαι ικανοποιημένος με την απόδοσή του και το γεγονός ότι βελτιωνόμουν διαρκώς τα τελευταία τρία χρόνια. Κάποια στιγμή όμως φθάνει η ώρα να πεις "αντίο".

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων και μηνών δεν ήμουν σίγουρος αν θα εξακολουθούσα να έχω το απαραίτητο κίνητρο και την ενέργεια. Και δεν είναι του στυλ μου να κάνω κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος 100%. Με τη σημερινή μου απόφαση νιώθω ανακουφισμένος από αυτές τις αμφιβολίες. Άλλωστε, δεν είναι φιλοδοξία μου απλά να οδηγώ αλλά να παλεύω γα τη νίκη. Και η απόλαυση της οδήγησης αυξάνεται με την ανταγωνιστικότητα.

Είχα πει στο τέλος του 2009 ότι θέλω να κριθώ με βάση την απόδοσή μου και για αυτό το λόγο δέχτηκα έντονη κριτική τα τελευταία 3 χρόνια, η οποία εν μέρει ήταν δικαιολογημένη. Δε χωρά αμφιβολία ότι μέσα σε αυτό το διάστημα δεν πετύχαμε το στόχο μας να εξελίξουμε ένα μονοθέσιο ικανό να διεκδικήσει τον τίτλο. Είναι επίσης αδιαμφισβήτητο ότι δεν μπορώ να παρέχω μια μακροπρόθεσμη προοπτική σε κανέναν. Είναι όμως ξεκάθαρο ότι παραμένω πολύ χαρούμενος με τα συνολικά μου επιτεύγματα στη Formula 1.

Τα τελευταία 6 χρόνια έμαθα πολλά, και για τον εαυτό μου, και είμαι χαρούμενος για αυτό. Για παράδειγμα, ότι μπορείς να "ανοιχτείς" χωρίς να χάσεις τη συγκέντρωση στο στόχο. Αυτή η απώλεια μπορεί να αποδειχθεί πιο δύσκολη και πιο διδακτική από το να κερδίζεις. Κάτι που δεν έβλεπα τα προηγούμενα χρόνια. Πρέπει δηλαδή να εκτιμάς το ότι είσαι σε θέση να κάνεις αυτό που αγαπάς. Ότι πρέπει να ζεις αυτό που νιώθεις. Έχω ανοίξει τους ορίζοντές μου και είμαι εντάξει με τον εαυτό μου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Daimler, τη Mercedes-Benz και την ομάδα για την εμπιστοσύνη τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου, τους συνεργάτες και τους συντρόφους μου, οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια με στήριξαν. Πάνω όμως από όλους, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που ήταν πάντα δίπλα μου, δίνοντάς μου την ελευθερία να ζήσω όπως ήθελα και να μοιράζομαι τη χαρά μου».