Ονομάζεται Ντέιβιντ Λόιντ και είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τη μάσκα των Anonymous.
Ο Bρετανός κομίστας που εικονογράφησε το ομώνυμο σενάριο του Άλαν Μουρ μίλησε στα Νέα για την κατάσταση στη Ελλάδα, λίγο πριν την επίσκεψή του στη χώρα μας για το 14ο Φεστιβάλ Κομικς της Αθήνας, από τις 2 ως τις 11 Νοεμβρίου.
«Έχετε κρίση, έχετε διαδηλώσεις και κυρίως έχετε αυτό το ναζιστικό τύπου κόμμα που νομίζω ότι ονομάζεται Χρυσή Αυγή», λέει ο Ντέιβιντ Λόιντ και προσθέτει: «Έτσι γίνεται βέβαια όταν έχεις φριχτές καταστάσεις, όπως οικονομικές ή άλλου τύπου κρίσεις. Ελπίζω μόνο τα πράγματα να πάνε καλά για εσάς».
«Η χρήση της ως συμβόλου μού φαίνεται καλή» λέει όταν η κουβέντα πηγαίνει στους Anonymous.
«To θετικό είναι ότι αυτή η μάσκα έχει από παλιά έναν σκοπό εναντίον της καταπίεσης. Σήμερα τη χρησιμοποιούν οι Anonymous ή το κίνημα Occupy και παρότι δε γνωρίζω πολλά για τους πρώτους, υποστηρίζω σίγουρα το δεύτερο. Εγκρίνω τη χρήση της, γιατί έχει συμβολική αξία και χαρακτηρίζεται από μία ουδετερότητα», λέει.
Περιμένει πως και πώς να έρθει στην Ελλάδα για να διαβάσει από πρώτο χέρι τις ιστορίες που δημιουργούν εν μέσω κρίσης οι Έλληνες δημιουργοί.
Ο Bρετανός κομίστας που εικονογράφησε το ομώνυμο σενάριο του Άλαν Μουρ μίλησε στα Νέα για την κατάσταση στη Ελλάδα, λίγο πριν την επίσκεψή του στη χώρα μας για το 14ο Φεστιβάλ Κομικς της Αθήνας, από τις 2 ως τις 11 Νοεμβρίου.
«Έχετε κρίση, έχετε διαδηλώσεις και κυρίως έχετε αυτό το ναζιστικό τύπου κόμμα που νομίζω ότι ονομάζεται Χρυσή Αυγή», λέει ο Ντέιβιντ Λόιντ και προσθέτει: «Έτσι γίνεται βέβαια όταν έχεις φριχτές καταστάσεις, όπως οικονομικές ή άλλου τύπου κρίσεις. Ελπίζω μόνο τα πράγματα να πάνε καλά για εσάς».
«Η χρήση της ως συμβόλου μού φαίνεται καλή» λέει όταν η κουβέντα πηγαίνει στους Anonymous.
«To θετικό είναι ότι αυτή η μάσκα έχει από παλιά έναν σκοπό εναντίον της καταπίεσης. Σήμερα τη χρησιμοποιούν οι Anonymous ή το κίνημα Occupy και παρότι δε γνωρίζω πολλά για τους πρώτους, υποστηρίζω σίγουρα το δεύτερο. Εγκρίνω τη χρήση της, γιατί έχει συμβολική αξία και χαρακτηρίζεται από μία ουδετερότητα», λέει.
Περιμένει πως και πώς να έρθει στην Ελλάδα για να διαβάσει από πρώτο χέρι τις ιστορίες που δημιουργούν εν μέσω κρίσης οι Έλληνες δημιουργοί.