p

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Bérénice Marlohe:Το Bond Girl γδύνεται για τον ιδανικό άνδρα! (sexy pics + video)

Εκπληρώνοντας τις προσδοκίες των παραγωγών το νέο Bond Girl, Bérénice Marlohe, έχει κάνει όλο τον κόσμο να ασχολείται μαζί της....


Μπορεί να είναι μια από τις ωραιότερες γυναίκες στον κόσμο, αλλά η Bérénice Marlohe λέει πώς ο ιδανικός άντρας για αυτήν δεν χρειάζεται να είναι ωραίος.

Η Γαλλίδα ηθοποιός και το νέο Bond Girl μίλησε στο περιοδικό FHM φορώντας μόνο τα εσώρουχά της. "Αν δεν έχει κάτι να πει ή αν δεν είναι αστείος, τότε δεν είναι ελκυστικός", λέει.


Η Bérénice Marlohe μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας "Skyfall" στο Λονδίνο αποτελεί πρώτη είδηση ό,τι κι αν κάνει ή λέει. Ο δρόμος για νέους ρόλους έχει ανοίξει μπροστά στην 33 ετών καλλονή, αλλά εκείνη λέει ότι προτιμά να υποδυθεί έναν άντρα: "Θα προτιμούσα να ήμουν ο Joker στον επόμενο Batman. Τους ρόλους που θέλω, τούς παίρνουν άντρες συνήθως, όπως ο Gary Oldman στην ταινία "The Firm". Ήταν φοβερός. Αυτός είναι το είδος του χαρακτήρα που μου αρέσει, λίγο τρελός και έντονος στην οθόνη. Πάντα ονειρευόμουν να είμαι η κακή στις ταινίες. Αυτό ήταν το όνειρό μου".

Η Bérénice παραδέχθηκε ότι ο ρόλος της ως  "Séverine" στο "Skyfall" ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε, αφού έπαιξε ένα μείγμα μιας σέξι γυναίκας κι ενός σκοτεινού χαρακτήρα.


"Αν ο άντρας δεν έχει κάτι να πει ή αν δεν είναι αστείος, τότε δεν είναι ελκυστικός".


Πάντα ονειρευόμουν να είμαι η κακή στις ταινίες. Αυτό ήταν το όνειρό μου".

Δες την Bérénice Marlohe in action!